مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان:

برگزاری همایش دوچرخه سواری رهروان خمینی از سوی کانون شهید مصطفی خمینی زنجان

به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل همایش دوچرخه سواری رهروان خمینی از سوی کانون فرهنگی و هنری شهید مصطفی خمینی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۹۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان گفت: به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل همایش دوچرخه سواری رهروان خمینی از سوی کانون فرهنگی و هنری شهید مصطفی خمینی برگزار می شود.

مرتضی مقدمی افزود: به مناسبت 14 و 15 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و سالروز گرامیداشت شهدای 15 خونین برنامه های متعددی در کانونهای مساجد استان زنجان پیش بینی شده است.

وی به سیاهپوش شدن مساجد استان اشاره و اظهار داشت: در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مراسم عزاداری و سوگواری برگزار می شود.

مقدمی به برگزاری همایش دوچرخه سواری رهروان خمینی از سوی کانون فرهنگی و هنری مصطفی خمینی زنجان اشاره کرد و گفت: در این همایش که با حضور اعضای کانون های مساجد می باشد، شرکت کنندگان مسیر بین مجموعه ورزشی 15 خرداد تا امامزاده سید ابراهیم را رکاب می زنند.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه همایش دوچرخه سواری رهروان خمینی همه سالروز از سوی این کانون برگزار می شود، ادامه داد: این همایش به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر حرکت کاروان های مرقد مطهر اشاره کرد و گفت: طرح تلاوت نور در این روز توسط مراکز مجری برگزار و ثواب آن به روح بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای 15 خرداد تقدیم می شود.

مقدمی خاطر نشان ساخت: ارسال پیامک های مناسبتی، اعزام اعضای کانون های مساجد به مرقد مطهر، برگزاری مسابقه کتابخوانی و بازدید اعضای کانون خیمه از موزه عبرت از دیگر برنامه های کانون های مساجد در این ایام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار