جلسه هماهنگی کنگره شهدای استان البرز با حضور فرماندهان و پیشکسوتان بسیجی در حسینیه سپاه ناحیه نظرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۸۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نظرآباد، جلسه هماهنگی کنگره شهدای استان البرز  با حضور فرماندهان و پیشکسوتان بسیجی در حسینیه سپاه ناحیه نظرآباد برگزار شد.

در این جلسه که جمعی از فرماندهان حوزه‌های مقاومت وپیشکسوتان بسیجی حضور داشتند علی جمشیدیان نماینده کنگره شهدای استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام وشهدا گفت: خداونداین توفیق را به ما داده که به عنوان خادم شهدا بتوانیم حرکتی را انجام دهیم که ماندگار باشد،

وی در ادامه گفت: در سالی که در پیش داریم متاسفانه نتوانستیم کنگره شهدا را برگزار کنیم واین کنگره به سال آینده موکول شد.

جمشیدیان در ادامه خاطر نشان کرد: جامعه آماری هر شهرستان باید به تفکیک مشخص شود و هدف از گرفتن جامعه آ ماری این است که برای هر شهید یک زندگی نامه چاپ شود.

همچنین در ادامه این مراسم علی نیازی مسئول ستاد یادواره شهدای شهرستان نظرآباد گفت: چندین کمیته در ستاد یادواره شهدای شهرستان نظرآباد تشکیل شده و سال گذشته برنامه آبروی محله ویادواره های متعددی انجام شد.

وی در ادامه بر پایگاه محور بودن حوزه‌های مقاومت تاکید کردو یاد آور شد نیازی نیست که از مداحان ویا سخنرانان مطرح کشور دعوت شود و با امکانات موجود و پتانسیل بسیجیان هرمحله برنامه ها بایستی اجرا شود.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار علی کوه خیل فرمانده سپاه نظرآباد عنوان کرد: امام حسین (ع) درس وفاداری وشجاعت و دینداری را به ما آموخت و با شعار "هیهات من الذله"در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

وی در پایان گفت: هر پایگاه بایستی اشرافیت کامل به شهدای محله خود داشته باشد .



ارسال نظرات