سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از اعزام 250 نفر از مردم شهیدپرور بهاباد به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبرداد.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۲۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، جلسه کمیته اعزام ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور اعضا در محل ناحیه مقاومت بسیج بهاباد تشکیل شد.

 در این جلسه سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)با اشاره به مسائل نقل و انتقال زائرین، تامین امنیت، درمان و پیشگیری و مدیریت حوادث غیر مترقبه عنوان کرد: در مسیر اعزام نیز برنامه ها و تدارکاتی از جمله توزیع بسته‌های فرهنگی و سایر اقلام آموزشی را در بین زوار خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه باورها و ارزشهای امام (ره) باید نهادینه و به نسل جوان معرفی شود، بیان کرد: باور و اعتقاد به خدا، مردم و خودباوری سه ویژگی اصلی امام راحل بود که با همراهی و پشتیبانی مردم و شجاعت ایشان انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و امروز اسلام به سبب مجاهدت ایشان در دنیا مطرح است و مسلمانان عزت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهابادگفت : این تعداد زائر پس از ثبت نام در قالب 5 دستگاه اتوبوس از کنار مرقد آخوند ملا عبدالله بهابادی جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره عازم تهران می شوند.

وی با بیان اینکه آنچه داریم از برکت حرکت پیامبر گونه امام بزرگوار است بیان کرد: برگزاری با شکوه مراسم سالگرد حضرت امام (ره)، نماد پایبندی مردم به آرمان ها و ارزش های امام امت است.

حاجی زاده یادآور شد: همه ما وظیفه داریم از ظرفیت‌های موجود برای اعزام زائران مرقد مطهر حضرت امام(ره) حداکثر استفاده و بهره‌برداری را داشته باشیم.


ارسال نظرات