امام‌ جمعه اشکذر در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان بر ضرورت شناخت بیشتر مسئولان با فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۳۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، "حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدرضا طالبیان" امام‌ جمعه اشکذر در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان اشکذر با بیان این‌که فرایض مورد تأکید اسلام در برابر امربه‌معروف مثل قطره‌ای در مقابل دریاست اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر وظیفه و ولایتی است که خدا بر گردن ما نهاده و می‌طلبد مسئولان و دست‌اندرکاران با شناخت بیشتر احکام و مراحل انجام این فروع دین گامی مهم در اجرای این فرامین الهی و تحقق وعده حق‌تعالی بردارند.
محمدعلی شاه حسینی فرماندار اشکذر نیز در این نشست بر نقش آموزش به‌ عنوان یک مقوله مهم در تبیین امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: تعیین مصادیق این فریضه الهی در بین ادارات می‌تواند به‌عنوان دستور کار برنامه‌های این شورا قرار گیرد.
وی اقدامات انجام‌ شده دولت تدبیر و امید و به طبع آن اتفاقات مبارکی که در شهرستان انجام‌ گرفته را از مصادیق معروفات برشمرد و خواستار محتواسازی مناسب، آموزش‌های متناوب و آگاهی بخشی بیشتر ارزش‌های اسلامی در جامعه توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین فخرالدینی، دبیرستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان یزد نیز در این نشست توجه و نگاه به برنامه‌های دشمن را ضروری برشمرد و اظهار کرد: با احیا سنت پیامبر و عمل به معروفات می‌توانیم علاوه بر انجام‌وظیفه شرعی و قانونی بر عقیده قلبی افراد جامعه اثرگذار باشیم.
حسن جعفری نسب، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان اشکذر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته بر ضرورت انسجام بیشتر بین ضابطین و آمران امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در شهرستان تأکید کرد.
ارسال نظرات