رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر خودکفایی،ایجاد اشتغال پویا و مولد را عمده ترین هدف مجموعه فنی و حرفه ای کشور در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل دانست.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۳۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر،مجید فصاحت با اعلام اینکه مرکز فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر رتبه نخست عملکرد آموزشی را در بین مراکز فنی و حرفه ای استان به خود اختصاص داده است گفت:مرکز ثابت ما که در کارگاههای مرکز برگزار می شود ۶۴ هزار نفر ساعت تعهد سال ۹۴ بوده که عملکرد ما ۸۵ هزار نفر ساعت بوده و رشد ۱۳۳ درصدی، در تیم های سیار در مناطق روستایی شامل دو منطقه خضرآباد و رستاق ۲۷ هزار نفرساعت تعهد ما بوده ولی ما ۳۱ هزار نفر ساعت عملکرد و ۱۱۷ درصد رشد داشته ایم.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر از ایجاد رشته های جدید برای اولین بار در این مرکز خبر داد و افزود:دورههای آموزش تعمیر لامپ های کم مصرف، زیلو بافی و اسانس گیری را در نقاط مختلف شهرستان به ویژه مناطق روستایی برگزار نموده ایم.

انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر و دانشگاه پیام نور رضوانشهر از دیگر مواردی بود که فصاحت به آن اشاره و تصریح کرد:در راستای توانمندسازی و ارتقای سطح مهارت دانشجویان شهرستان این مجموعه نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر و دانشگاه پیام نور رضوانشهر و هم چنین ادارات و ارگان های دولتی از قبیل جهاد کشاورزی،آموزش و پرورش، بهزیستی وکمیته امداد جهت بالابردن توان مهارتی پرسنل و خانواده شان اقدام نموده ایم.

وی هدف اصلی مراکز فنی و حرفه ای کشور را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت: خودکفایی،ایجاد اشتغال پویا و مولد عمده هدف مدنظر ما می باشد که امیدواریم با همت و پشتکار جوانان و هم چنین مسئولین در سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل محقق شود.

ارسال نظرات