رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: ایشان با خلق حماسه ملی، انقلابی را تشکیل داد که نه تنها موجب نجات ملت ایران شد بلکه قدرت ایستادگی را به ملت‌های مظلوم دنیا هدیه داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۴۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام جلیل درویشی بعدازظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهارداشت: به‌جرأت می‌توان گفت امام(ره) تنها شخصیت دینی و سیاسی در طول ادوار گذشته است که توانست با ایمان به ذات اقدس الهی و پشتیبانی مردم، بر حکومت شیطانی که سراپا وابسته و مزدور بود قیام کند.

وی انقلاب حضرت امام خمینی(ره)را یک انقلاب کاملا مردمی عنوان کرد و افزود: ایشان با خلق حماسه ملی، انقلابی را تشکیل داد که نه تنها موجب نجات ملت ایران شد بلکه قدرت ایستادگی را به ملت‌های مظلوم دنیا هدیه داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد به پیدایش انقلاب‌های اسلامی در دنیا پرداخت و اظهار داشت: ملت‌هایی که یک عمر زیر یوغ و سلطه مستکبران بودند وقتی شخصیت امام و اهداف این انقلاب را درک کردند افکارها، گروه‌ها، ایده‌ها و اندیشه‌های ملل‌های مختلف دوباره زنده شدند و اندیشه‌ها را متحول ساخت و به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران انقلاب‌های نوپایی مردمی در جهان شکل گرفت.

درویشی درپایان خاطرنشان ساخت: امروز رهبر کبیر انقلاب اسلامی متعلق به یک ملت و یک عصر نیست بلکه انقلابش در حیات بشر بی‌نظیر است و حرکتش در عصرها خواهد ماند.

ارسال نظرات