طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی که سال های اخیر رونق گرفته است، گامی موثر در بهره مندی از ظرفیت های مردمی در رونق تولید، کسب و کار و اشتغال است.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۶۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی که سال های اخیر رونق گرفته است، گامی موثر در بهره مندی از ظرفیت های مردمی در رونق تولید، کسب و کار و اشتغال است.

سرهنگ نوري؛ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي در حاشيه بازديد از طرح هاي اقتصاد مقاومتي گفت: بسیج سازندگی گرمی در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام ابلاغی ازسوی معظم له، درسال گذشته و از محل تسهیلات طرح اقتصاد مقاومتی تعداد150طرح را با هزینه 2 میلیارد تومان به بهره برداری رسانده است.

وي افزود: با بهره برداری از این طرح ها که دربخش های مختلف از جمله 'پرورش ماکیان، ماهی، زنبور عسل، دامپروری، زراعت و باغبانی و زیر مجموعه های آن و نیز صنایع تبدیلی کوچک راه اندازی شده، برای حدود بیش از 500نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

سرهنگ نوري گفت: تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی امسال نیز در بخشهای اصلاح باغات، پرورش ماهی، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش زنبورعسل بیشتر برای ایجاد طرح های کوچک، زودبازده و خانگی پرداخت می شود واغلب این طرح ها درمناطق محروم و دور افتاده و روستاها اجرا می شود.

ارسال نظرات