آئین تودیع و معارفه فرمانده هنگ مرزی مغان با حضور امام جمعه، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن حافظ اداره ارشاد برگزار و از خدمات 5 ساله سرهنگ اسمعلی قدردانی شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۷۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ سیدشاهین اسمعیلی در اين مراسم ضمن خیر مقدم گويي به مدعوین و طلب حلالیت گفت: هر موفقیتی شامل هنگ مرزی مغان شده نتیجه جانفشانی های سربازان این هنگ از پاسگاهها گرفته تا گروهانهاست

وي با بيان اينكه امنیت وآسایش و آرامش کشور مرهون خون شهدا، رشادتهای نیروهای مسلح و جانفشانیهای مرزبانان است افزود:‌ تلاش کرده ام در عمل به وظایف محوله به دور از غرایض نفسانی عمل نمایم.

حجت الاسلام  صفري؛ امام جمعه گرمی هم در اين مراسم با بيان اينكه دنیا جلسه تودیع و معارفه و تکریم است اظهار كرد: برخی واجبات کفایی هستند و برخی واجبات کفایی مقدس هستند که مرزبانی یکی از اینهاست.

وي با اشاره به احاديث و رواياتي از پيامبر اكرم (ص) مبني بر فضیلت و اجر معنوی مرزباني گفت: یک روز مرزبانی از یکسال عبادت که روزها را روزه و شبهایش را عبادت کند افضل است.

وي امنيت ويژ ه اي كه در مرز کشورمان و به تبع مرز شهرستان گرمی از آن برخوردار است مديون جانفشانیهای مرزبانان و تقدیم شهدای مرزداری عنوان كرد.

امام جمعه گرمي برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت و از خدمات ۵ساله سرهنگ اسمعیلی قدردانی کرد.

ارسال نظرات