خبرهای داغ:
مدیر فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: درماه گذشته بالغ بر ۱۳ هزار و ۶۸۷ بیمار و مصدوم در استان اصفهان خدمات اورژانسی دریافت کردند.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۷۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، غفور راستین اظهار داشت: تكنسين‌های فوريت‌های پزشكی اورژانس استان اصفهان در ماه گذشته با حضور بر بالين ۱۳ هزار و ۶۸۷ بيمار و مصدوم به آنها خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه كردند.

وی بیان داشت: طی اردیبهشت ماه سال جاری پرسنل فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با حضور بر بالين بيماران و مصدومان به چهار هزار و ۹۲۲ نفر در حوادث رانندگی و در هشت هزار و ۷۵۵ مورد به بیماران غیر تصادفی خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کردند.

مدیر فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام کرد: در اين مدت هفت هزار و ۶۴ مورد از ماموریت‌های اورژانس استان در شهرستان اصفهان انجام گرفته که از این تعداد یک هزار و ۸۳۸ مورد مربوط به تصادفات بوده است.

وی گفت: اورژانس هوایی استان اصفهان در این مدت، طی چهار پرواز خود ۹ بیمار و مصدوم را به بیمارستان الزهرا (س) انتقال داده که دو مورد از این امدادرسانی ها مربوط به حوادث رانندگی، یک مورد بیمار قلبی و یک مورد مصدوم ناشی از سقوط بوده است.

راستین افزود: پرسنل فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در اردیبهشت ماه ۹۵، تعداد هفت مورد احیای قلبی ریوی موفق، سه مورد اعزام بیمار مرگ مغزی برای پیوند اعضا و دو مورد زایمان موفق در آمبولانس را در کارنامه خود ثبت کردند.

وی به تعداد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در استان اصفهان اشاره و اضافه کرد: شهرستان اصفهان هم اکنون دارای ۱۲۵ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی است که ۶۰ پایگاه اورژانس به صورت شهری و ۶۴ پایگاه به صورت جاده‌ای و یک پایگاه به صورت اورژانس هوایی در حال خدمت رسانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها