مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر از آغاز ثبت نام دانش آموزان کلاس اول ابتدایی برای سال تحصیلی 96/95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۸۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، ربعلی مظهری مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر، از آغاز ثبت نام دانش آموزان ورودی کلاس اول ابتدایی در سال تحصیلی 96/95 خبر داد و گفت: اولیای دانش آموزان ورودی کلاس اول ابتدایی در منطقه نیر می توانند با مراجعه به مدارس محل سکونت خود نسبت به ثبت نام فرزندانشان اقدام کنند.

مظهری افزود : ثبت نام دانش آموزان در سایر دوره های تحصیلی در منطقه بعد از اتمام امتحانات نوبت دوم خرداد ماه 95 انجام یافته و تا مورخه 95/05/31 ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر در نشست ستاد نظارت بر ثبت نام سالتحصیلی 96/95 بر رضایتمندی اولیای دانش آموزان و ثبت به موقع اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد آموزش و پرورش تاکید کرد.

مظهری در ادامه خواستار ضرورت رعایت کلیه مقررات مربوط به ثبت نام ، عدم دریافت هرگونه وجه نقد بغیر از پول ثبت نام و بیمه دانش آموزی و هم چنین تکریم از اولیای عزیز دانش آموزان و رعایت سایر موارد لازم از سوی عوامل اجرایی مدرسه شد.

تشکیل ستاد نظارت بر ثبت نام در مدارس، ثبت نام دانش آموزان بصورت الکترونیکی ، تکریم ارباب رجوع، عدم دریافت وجه نقد در هنگام ثبت نام از سوی عوامل اجرایی مدرسه ، رعایت دستورالعمل ثبت نام و حدود انتظارات از مدیران مدارس، کنترل گذر تحصیلی از ابتدایی به دوره اول متوسطه ، از دیگر مصوبات خروجی این نشست بود.

ارسال نظرات