خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۶۸۶۴۲۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج:  حجت الاسلام والمسلمین منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه  شیروان در یادواره ۳۳ شهید روستای دار الشهدا گفت:مهمترین ویژگی شیعیان راستین این است که با سخاوت به دیگران کمک می کنند وبر این کار مداومت دارند.

منفردی تصریح کرد:در روایات آمده است که اگر کسی نماز را سبک بشمارد شفاعت اهل بیت به او نمیرسد برای همین بسیجیان در جبهه های جنگ یک لحظه نماز اول وقتشان ترک نمی شد وبا تمام وجود در خدمت پروردگار بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه  شیروان گفت:در برخی نقاط داشتن محبت اهل بیت جرم است.نمونه تاریخی آن اباذر غفاری  ونمونه کنونی آن مسلمانان مظلوم در عراق ، سوریه ویمن که از نظر تکفیری ها مجرم به حساب می آیند.

وی ادامه داد: بین امام شناسی اباذر با ابو موسی اشعر تفاوت بسیار بود اکنون نیز بین امام شناسی آیت ا... جنتی با برخی دیگر از بزرگان نظام تفاوت بسیار فاهشی هست.

منفردی تاکید کرد: خواص بی بصیرت بین اختیارات پیامبر(ص) با مولا علی (ع) تفاوت قائل می شدند امروز هم عده ای از بزرگان نظام بین اختیارات امام راحل(ره) با مقام معظم رهبری تفاوت قائل می شوند اما خودشان می دانند که تفاوتی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد اکنون که بیش از ۳۰ سال از عمر انقلاب می گذرد طلحه ها وزیبر ها خود را نشان دادند و گفتنددر سال 88 مسئله سیاسی است اما خود شان هم میدانستند که نبرد میان حق وباطل بود



ارسال نظرات
پر بیننده ها