خبرهای داغ:
دبیر هیأت دو و میدانی‌ استان قم از رقابت دو و میدانی‌‌کار قم برای کسب مدال از دو رشته مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۴۶۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا اسحاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، اظهار کرد: تیم ملی دو و میدانی رده سنی جوانان کشورمان در حالی به منظور حضور در رقابت‌های دو و میدانی 2016 قهرمانی جوانان آسیا اعزام شد که در ترکیب این تیم محمدرضا فریدی به عنوان نماینده قم حضور دارد.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان جوان و آینده‌دار دو و میدانی‌ کشورمان در حالی برای درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی این رقابت‌ها شدند که هدایت آنها را نیز رئیس هیأت دو و میدانی استان قم یعنی علی رضایی بر عهده دارد و این مایه افتخار و سربلندی جامعه ورزش قم و خانواده این رشته ورزشی است که دو عضو کاروان اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها از هیأت دو و میدانی استان قم هستند.

دبیر هیأت دو و میدانی استان قم بیان کرد: کشور ویتنام در شرق آسیا میزبانی رقابت‌های 2016 قهرمانی رده سنی جوانان آسیا را بر عهده دارد و تیم ملی دو و میدانی جوانان کشورمان نیز متشکل از 14 دو و میدانی‌کار روز چهارشنبه هفته جاری راهی این رقابت‌ها در شهر هوشی‌مینه این کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا از چهاردهمین روز خرداد ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد، افزود: بی‌صبرانه منتظر روز جمعه هفته جاری هستیم تا با پیگیری دقیق این مسابقات، شنونده خبر موفقیت چهره مستعد و آینده‌دار دو و میدانی قم یعنی محمدرضا فریدی در این پیکارها باشیم و خبر سربلندی تیم ملی جوانان ایران را با هدایت علی رضایی رئیس هیأت دو و میدانی قم بشنویم.

اسحاقی عنوان کرد: در واقع این هفدهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا است و در حالی از روز جمعه هفته جاری به میزبانی شهر هوشی‌مینه کشور ویتنام برگزار می‌شود که در ترکیب 14 نفره تیم ایران سه نفر در بخش دختران و 11 دو و میدانی‌کار در قسمت پسران برای کسب مدال تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: فریدی با آمادگی بسیار خوب و انگیزه بالا راهی این رقابت‌ها می‌شود زیرا در رقابت‌های قهرمانی رده سنی جوانان کشور عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت و توانست یک نشان طلا و یک مدال با ارزش نقره برای دو و میدانی استان قم به ارمغان بیاورد.

دبیر هیأت دو و میدانی استان قم بیان کرد: فریدی که یکی از استعدادهای شاخص دو و میدانی قم است در چند سال اخیر که در رده‌های سنی مختلف اعم از نونهالان، نوجوانان و جوانان نماینده دو و میدانی‌ قم در مسابقات مختلف بوده، همواره پرفروغ ظاهر شده و مدال کسب کرده است.

وی یاد آور شد: بعد از رقابت‌های سال 2014 قهرمانی دو و میدانی جوانان آسیا که با درخشش محمد سبب‌کار نماینده قم در کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره پیکارهای رشته چهار در 400 متر امدادی همراه بود، امیدوارم که در این دوره نیز فریدی مدال‌آور باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها