خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض گفت: امسال 26 برنامه برای حلقه های صالحین و16برنامه برای توان رزمی بسیجیان در دستور کار این حوزه برای بخش نیم بلوک می باشد.
کد خبر: ۸۶۸۶۵۰۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

احمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال 26برنامه متنوع برای حلقه های صالحین و16برنامه برای توان رزمی بسیجیان بخش نیم بلوک در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: برای بالا بردن روحیه انقلابی، جهادی وتقویت معنویت وسوق دادن تفکرات بسیجیان به سمت فرمایشات رهبر معظم با توجه به روشها ومنش های تعیین شده از سوی ایشان این حوزه برنامه هایی را در راستای اقتصاد مقاومتی، امر به معروف ونهی از منکر و معنویت افزایی در بسیجیان را دنبال می کند.

احمدی فر افزود: دیدار با خانواده شهدا، رزمندگان، تکریم از خانواده های بسیجیان وپیشکسوتان، اجرای برنامه هایی در هفته دفاع مقدس و هفته بسیج و دهه فجر، اردوی کلیه بسیجیان حلقه های در سه ماهه دوم سال، نشست های ماهیانه منتظران موعود در کلیه پایگاهها، برگزاری گفتمان های رهبری بصورت ماهیانه با حضور هییت عاشقان ولایت ، برگزاری نهضت های روشنگری با توجه به فرمایش رهبر بربصیرت افزایی و بصیرت انقلابی، راه اندازی شبکه شباب و فضاهای مجازی برای ارتباط بسیجیان با شبکه های بالاتر مربوط به بسیج از جمله برنامه های فرهنگی امسال است.

فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض ادامه داد: از مهم ترین برنامه های امسال می توان ارتباط صمیمانه با سرگروهها، آموزش مربیان حلقه های صالحین برای آشنایی با ماموریت ها وحلقه های صالحین، جمع آوری اسناد وآثار رزمندگان دوران دفاع مقدس در قالب فیلم وعکس واسناد مکتوب برای انتقال به نسل بعد، فراخانی گردانهای بیت المقدس وعاشورا در طول سال، تربیت حافظان قرآن کریم، تشکیل حلقه های تربیتی برای رشد و تثبیت آنها، برگزاری کلاسها و اردوهای جوانه های صالحین در تابستان، برگزاری حلقه هایی بنام میقات صالحین در روزهای جمعه، برگزاری جلسات امر به معروف ونهی از منکر بصورت ماهیانه برای شناسایی منکرات محله یا بخش، سازماندهی جوانان و جوانان در بسیج، اجرایی شدن مصوبات سال گذشته و کیفیت دادن به برنامه های مختلف حلقه های صالحین را برشمرد.

وی از اردوهای یک روزه در قالب بسیجیان بالغ بر 500نفر به مناطق محروم خبر داد و گفت: یک گروه 20نفره به مدت 7روز به مناطق محروم بخش جهت محرومیت زدایی و کمک به سازندگی مناطق محروم اعزام خواهند شد.

احمدی فر اظهار کرد: اعزام هزار نفر دیگر از بسیجیان برای اردوهای تفریحی ، زیارتی وسیاحتی امسال از دیگر برنامه های این نهاد می باشد وهم چنین تعداد 7نفر از کسانی که با دستگاههای قضایی ونظامی فعالیت مستمر داشته باشند به شورای بخش معرفی خواهند شد و مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 15نفر از پایگاه نوغاب پسکوه صفوی به روستاخنج بخش به مدت 7روز برای رنگ آمیزی مدرسه دبستان ، دیوار چینی قبرستان ، حفر کانال برای آب اعزام شدند که این درخواست هم چنان ادامه دارد تا این کار پایان نگیرد.

وی از اعزام 350نفر در سال گذشته در قالب اردوهای ی کروزه جهت جمع آوری چغندر قند، گل زعفران ، درو ، ساخت و حصارکشی پایگاه های بسیج ، کمک به مساجد وحسینیه ها خبر داد و افزود: امسال هم هنوز متقاضی داریم که این نهاد برای رفع بیکاری اشتغالهایی از جمله پرورش زنبور عسل، گاوداری، پرورش ماهی، گلخانه و راه اندازی واحد شتر مرغ توانسته است بسیار خوب عمل کند.

وی عنوان کرد: سال گذشته این نهاد بالغ بر 38ماهواره بصورت داوطلبانه توسط خود مردم دریافت کرد و د رمقابل نیز دستگاه دی جی تال از بسیج تحویل گرفتند و هم چنین نیز امسال این نهاد هزینه 80نفر از معتکفین بسیجی را تقبل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها