معاون فرماندار رودان گفت: 280 زائر عاشق و مشتاق، به نیابت از مردم ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور این شهرستان برای شرکت در بیست و هفتمین آئین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، عازم مرقد سراسر نور و معنویت 'روح الله' می شوند.
کد خبر: ۸۶۸۶۵۲۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، کورش نیک طبع اظهار داشت: 280 نفر از عاشقان روح الله و زائران خمینی (ره) در قالب هفت کاروان برای شرکت در آئین بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، عازم مرقد امام خمینی (ره) می شوند.

وی ادامه داد: این تعداد زائر به نیابت از مردم شهید پرور، انقلابی و ولایی شهرستان رودان در روز 14 خرداد با حضور در آئین بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و پاسداشت قیام خونین 15 خرداد، با آرمان های والای اسلامی و انقلابی امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری الامام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید عهد و پیمان می کنند.

نیک طبع اعزام نسل جوان با هدف آشنایی آنان با اندیشه ها، ابعاد شخصیتی و سیره عملی و رفتاری حضرت امام خمینی (ره) را یکی از رویکردهای مهم ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی در اعزام زائران به مرقد امام (ره) برشمرد.

وی با تاکید بر محور قرار دادن تبیین تفکر و روحیه حق طلبی و استکبار ستیزی حضرت امام خمینی در برنامه های آئین بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره)، بیان کرد: امام (ره) شخصیت والا و برجسته ای بود که در اوج خفقان و طاغوت در سایه الطاف الهی و پشتیبانی ملت، انقلاب اسلامی را در جهان بنا کرد و اقتدار پوشالی شرق و غرب را در هم شکست.

نیک طبع با تاکید بر لزوم توجه جدی و پایبندی به وصایای حضرت امام (ره)، از ایشان بعنوان یک الگوی آزادگی برای تمام ملل آزادیخواه یاد کرد و افزود: انقلابی که به رهبری امام خمینی (ره) و رشادت ملت ایران رقم خورد، امروزه تمامی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و معادلات دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب را بر هم زده است.

وی ادامه داد: امروزه ایران اسلامی با تأسی به مکتب اسلام و نهضت بالنده عاشورا، اقتدار دنیای غرب و نظام استکباری را در هم شکسته و آنان را در گرداب نقشه های پلید و شیطانی شان زمین گیر کرده است.

نیک طبع در پایان با تاکید بر تبیین ابعاد شخصیتی، نشر و ترویج افکار و اندیشه های امام (ره) بعنوان یک الگوی عملی و رفتاری در جامعه، خاطر نشان کرد: در برهه ای که دشمنان به دنبال کم رنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلابی ملت ایران هستند، باید با معرفی شخصیت و تبیین افکار، اندیشه ها و سیره عملی و رفتاری حضرت امام خمینی (ره) بعنوان یک الگو برای آحاد جامعه، انقلاب و نظام را در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان مصون داشت.

آئین بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) روز جمعه چهاردهم خردادماه 95، با حضور خیل عاشقان روح الله در شهر رودان و تمامی مراکز بخش های این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات