160 زائر از بستک به مرقد حضرت امام (ره) عزیمت می کنند

فرماندار بستک گفت: 160 زائر از این شهرستان به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۸۶۵۳۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان ، میرمرسل ایزدی پور دوشنبه در نشست ستاد گرامیداشت حضرت امام خمینی(ره) شهرستان افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند تا این مراسم با شکوه‌تر از همیشه در سطح شهرستان برگزار شود.

وی بیان داشت: فرمانداری نیز به عنوان دستگاه هماهنگ کننده از تمامی امکانات و اختیارات خود در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) دریغ نمی کند.

فرماندار بستک اظهارکرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و اعزام کاروان‌های متعدد به حرم مطهر ایشان، نشانگر تجدید پیمان مردم به ویژه نسل جوان با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

ایزدی پور یادآورشد: ایام الله 14 خرداد سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین 15خرداد، فرصت مناسبی است که ما بتوانیم بیشتر و بهتر حضرت امام(ره) و راه ایشان را به نسل جوان کشورمان و مردم دنیا معرفی کنیم.

وی افزود: هرچه از عمرانقلاب می گذرد جامعه نیاز بیشتری به افکار و اندیشه های امام دارد و امروز به خوبی روشن است که تمامی کشورهای اسلامی متاثر از اندیشه های ناب و الهی امام راحل هستند.

شهرستان بستک دارای 80 هزار نفر جمعیت است که در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

ارسال نظرات