مسئول حوزه شهری بسیج گرمسار گفت: امام خمینی(ره) را بايد بزرگترین احیاگر دین اسلام در عصر حاضر ناميد.
کد خبر: ۸۶۸۶۵۴۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
فرشاد حسن آبادی مسئول حوزه شهری بسیج گرمسار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن بیست و هفتمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) بیان کرد:امام خمینی(ره) بزرگترین احیا گر دین اسلام پس از ائمه معصوم علیهم السلام در طی تاریخ هزار و چهارصد ساله اسلام بوده اند و از این رو احیا گری امام خمینی تنها به ابعاد معرفتی و نظری دین خلاصه نمی‌شود ایشان در بعد عملی دین اسلام نیز پرداخته اند.

وی با بيان اينكه برداشت های گوناگونی از اسلام وجود دارد و از آنجا که اسلام حقیقی یکی است، طبیعی است برداشت های دیگر از آن، خارج از اسلام حقیقی و مغایر با آن خواهد بود، افزود: امام خمینی(ره) همواره در طول عمر خود به طور جدی بر جدایی اسلام حقیقی از اسلام های انحرافی و تحریف شده اصرار و تأکید داشتند و اسلام حقیقی را «اسلام ناب محمدی» یا همان اسلام انقلابی معرفی کردند و دیگر اسلام های انحرافی را « اسلام آمریکایی» نامیدند.

حسن آبادی قدرت تکلم بالا، فیلسوف، عارف، عابد، جهان بینی را از مهم ترین خصوصیات امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: اندیشه های عرفانی امام اصلی ترین راه برای دستیابی به مقام عرفانی است و هر جوان نسل جدید انقلاب باید اندیشه های عرفانی امام خمینی(ره) را در اولویت خود قرار دهند.

وی با اشاره به در پیشرو بودن بیست و هفتمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: تبلیغات مصور، توزیع تراکت ها، ارسال پیامک عمومی جهت ثبت نام زائرین از مهم ترین فعالیت های این حوزه است.

مسئول حوزه شهری بسیج گرمسار بیان کرد: هرساله میلیون ها نفر در تمامی اقشار مردم، کرد، لر، بلوچ، فارس، ترک و... از سراسر ایران هزارن کیلومتر را طی می‌کنند و خود را به مرقد مطهر امام خمینی(ره) می‌رسانند و این نشان از بصیرت مردم دارد و گواه اين مطلب است كه امام و آرمان های ایشان بر روی مردم تأثیرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها