خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: به مناسبت بیست و هفتمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) 14 خرداد ماه سردار غیاثی فرمانده سپاه استان در هیئت حسینی خوسف سخنرانی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۵۷۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی قاسمی اظهار داشت: به مناسبت بیست و هفتمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) 20 برنامه محوری و شاخص به همت سپاه انصارالرضا(ع) در سراسر استان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در هر یک از حوزه های مقاومت بسیج ، 19 قشر بسیج و یک هزار و صد پایگاه مقاومت بسیج سراسر استان در سالروز رحلت جانسور معمار کبیر انقلاب اسلامی حداقل یک برنامه اجرا می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: حجت الاسلام ماندگاری و امیر عارف مداح برجسته کشوری، مهمانان مراسم سالروز رحلت امام(ره) در استان هستند.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه سالگرد ارتحام امام در بیرجند روز 13خرداد ماه از ساعت 17 در مزار شهدای گمنام آغاز می شود، در حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری ادامه دارد و با پذیرایی شام از مهمانان پایان می یابد.

قاسمی افزود: روز جمعه 14 خرداد قبل از نماز ظهر در مصلای فردوس، ساعت 20 در حسینیه هیئت رزمندگان اسلام فردوس و ساعت 21: 30 در باغ شهر اسلامیه جلسات عمومی با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسمی نیز شنبه 15 خرداد قبل از ظهر در سرایان و بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای بشرویه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) اظهار کرد: مراسم گرامیداشتی پنج شنبه 13 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای نماز جمعه نهبندان با مداحی نعیمی و سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: ساعت 10 صبح روز پنج شنبه در مسجد محمد رسول الله اسدیه از توابع شهرستان درمیان با سخنرانی حجت الاسلام بختیاری مراسم ویژه ای برگزار می شود.

قاسمی بیان کرد: جمعه 14 خرداد ماه ساعت 10 صبح در سرایان حرکت هیئت ها به سمت مصلای نماز جمعه و در 10 صبح شنبه مراسمی در حسینیه شهدای شهر آیسک با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: پنج شنبه 13 خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا مراسمی در امامزاده حسین ابن موسی الکاظم(ع) طبس با سخنرانی حجت الاسلام زرگر و روز شنبه حرکت هیئت ها به سمت مصلا با سخنرانی حجت الاسلام مودب و بعد از نماز مغرب و عشا همان روز در مسجد صاحب الزمان(عج) با سخنرانی حجت الاسلام زنجانی برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه بعد از نماز مغرب و عشا روز پنج شنبه در شهر زهان با سخنرانی حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهر برگزار می شود گفت: سربیشه پنج شنبه 13 خرداد ماه ساعت 15 حرکت هیئت ها به سمت مهدیه و سخنرانی امام جمعه سربیشه حجت الاسلام سنجری خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شهرستان قاین روز جمعه 14 خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محوطه سپاه شهرستان و پذیرایی شام مانند بیرجند با هزینه مردمی انجام می شود.

قاسمی ادامه داد: 14 خرداد ماه سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در هیئت حسینی خوسف سخنرانی خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها