خبرهای داغ:
حجت الاسلام خبیری مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شیروان:
کد خبر: ۸۶۸۶۶۰۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام خبیری مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شیروان در آیین گرامیداشت یاد و خاطره 11 شهید روستاهای چوکانلو و توپکانلو گفت: امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهداست.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج:  حجت الاسلام خبیری مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شیروان در آیین گرامیداشت یاد و خاطره 11 شهید روستاهای چوکانلو و توپکانلو گفت: امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهداست.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: آزادی و استقلال و رفاه ما، مرهون خون شهداست و باید دین خود را به آنان ادا کنیم.

خبیری افزود: شهدا با نثار جان خویش درس ایثار و شهامت را به جهانیان آموختند؛ امروز وظیفه ماست که در انتقال این فرهنگ کوتاهی نکنیم و برای صدورانقلاب و اشاعه فرهنگ ناب محمدی در جهان تلاش کنیم.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شیروان با بیان اینکه ملت انقلابی ایران سال هاست که حرکت در مسیر عزت را آغاز کرده گفت: در طول این سال‌ها توانسته ایم در پرتو عظمت اسلام به پیروزی‌های بزرگی دست یابیم.

وی هوشیاری و آگاهی ملت ایران و پیروی از بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را از عوامل ماندگاری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام ذکر کرد.

حجت الاسلام خبیری ادامه داد: استقلال و آزادی رکن‌های اساسی این انقلاب به شمار می‌روند که مردم ایران با نثار خون خود به آن دست یافتند.

وی گفت: شهدا به تاسی از امام حسین (ع) در یک جنگ سخت و نابرابر از جان و مال خود گذشتند و این مشی شهدا باید در جامعه نهادینه شود و جوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها