مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج»:

استکبارستیزی از اصول مسلم امام خمینی (ره) بود

این فعال رسانه ای گفت: استکبارستیزی و دشمن شناسی یکی از اصول مسلم و شعارهای اصلی انقلاب و امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۱۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر استکبارستیزی و دشمن شناسی دارند که یکی از اصول مسلم و شعارهای اصلی انقلاب است.

وی افزود: شکل گیری انقلاب از همان ابتدا هم که نطفه آن در 15 خرداد 1342 بسته شد و ثمره آن را در 22 بهمن 57 دیدیم ریشه در همین اصول داشت.

رضایی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های مختلف تاکید ویژه بر این مباحث دارند تصریح کرد: این مسئله نشان دهنده این است که یک سری جریانات و حرکت های خزنده ای در زمینه های مختلف فرهنگی و سیاسی و اقتصادی بحث دشمن شناسی و استکبارستیزی را به بهانه های مختلف همچون تعامل با دنیا و رابطه مسالمت آمیز با کشور ها منحرف می کنند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی اظهار داشت: عده ای این را القاء می کنند که حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی منوط به این است که رابطه خوبی با بعضی کشورها داشته باشیم و به این ترتیب بحث استکبارستیزی را زیر سوال می برند و پروژه های مختلفی را به این ترتیب برنامه ریزی کرده اند که زمانی به خاطره سازی از امام خمینی رو آوردند که حتی به نقل از امام راحل نیز صحت و سقم آنها زیر سوال رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار