خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی قزوین:

امام توجه بسیار جدی به حمایت از جبهه های مقاومت داشتند

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی قزوین اذعان کرد: حضرت امام نسبت به جبهه های مقاومت به ویژه ملت مظلوم فلسطین تاکید داشتند که باید حمایت بشوند و در حد توان از لحاط امکانات مادی و معنوی مورد حمایت قرار گیرند.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۱۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

 

حجت الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با اهمیت اهمیت و اولویت استکبار ستیزی و عدم اعتماد امام به آمریکا وابداع واژه شیطان بزرگ حضرت امام بیان کرد: امام (ره) دوراندیش بودن وحرف های امام حکیمانه واز روی حکمت بود اما هیچ وقت از روی احساسات یا منیت حرفی نمی زدند لذا با توجه به پیشینه دولت آمریکا که تجاوز و غارت گری و خیانت بود آمریکا را شیطان بزرگ خواندند.

وی افزود: امام راحل اصرار بر استکبار ستیزی داشتند لذا اهمیت کلام و شعار امام را امروز به وضوح می بینیم که چقدر آمریکا با وقاهت تمام در دنیا جنگ افروزی می کند و خون انسان های بیگناه را بر روی زمین می ریزد لذا بر همین اساس حضرت امام نسبت به جبهه های مقاومت به ویژه ملت مظلوم فلسطین تاکید داشتند که باید حمایت بشوند و در حد توان از لحاط امکانات مادی و معنوی مورد حمایت قرار گیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: و امروز هم ما شاهد هستیم که مقام معظم رهبری بر مبنای همان سیاست‌های حضرت امام توجه بسیار جدی در حمایت از جبهه های مقاومت را دارند و خدا را شکر می کنیم که ما هنوز در شرایطی زندگی می کنیم که رهبری چون حضرت امام خامنه ای داریم که ادامه دهنده راه امام و سیاست ها و اندیشه های حضرت امام راحل است.

مصائبی با اشاره به تحریف شخصیت امام به دست برخی از افراد اذعان کرد: با توجه به اینکه افرادی در داخل هستند که به دنبال تحریف اندیشه ها وسیاست های امام هستند به دنبال این هستند که حرف های امام ره را تفسیر به رای نموده و یا اینگونه القا کنند که حرف ها و سیاست های امام مختص همان زمان است ولی مقام معظم رهبری با توجه به اندیشه ها وسیاست های دور اندیشه امام همان راه را ادامه می دهند.

وی با اشاره به حوزه علمیه انقلابی ازدیدگاه امام اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه امروز رسالت بسیار سنگین و حساسی را دارند به دلیل اینکه ما امروز شاهد جهش برق اسای علم و تکنولوژی در عرصه های گوناگون هستیم و می طلبد و ضروری است که حوزه های علمیه نیز همگام بلکه جلوتر از این پیشرفت ، جلودار علم باشند.

مسئول نمایندگی ناحیه دانشجویی اظهار کرد: به این معنا که بر اساس آموزه های دینی آن علمی نافذ و نافع است که منطبق با دین و شرع باشد تا بتواند اثر گذار باشد منفعت دهنده وقانع کننده باشد.

وی اضافه کرد: حوزه علمیه مرجع پاسخگویی به سوالات ملت است و حوزه علمیه زمانی می توان پاسخگو باشد که یک قدم جلو تر از علم حرکت کند تا بتواند هم پاسخگو باشد و هم موضوعات را بشناسد بدین جهت هم حضرت امام ره و هم مقام معظم رهبری نسبت به تحقق بخشی حوزه های علمیه در مسائل آموزش، پژ وهشی تاکید داشتند.

مصائبی در خاتمه یادآور شد: بنابراین می طلبد که حوزه‌ای علمیه انقلابی به همراه علم نسبت به مسائل جاری دنیا از لحاط سیاسی توجه داشته باشد تا بتواند انقلابی عمل کند.

9001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها