ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تربت حیدریه تشریح شد

دبیر ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در تربت حیدریه از برگزاری شش ویژه برنامه بمناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۲۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
حجت الاسلام محمد علی فاطمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: امام راحل با اتکا به خداوند متعال و ایمان به هدفش و پشتیبانی ملت، رژیم مستبد و فاسد پهلوی را سرنگون کرد و حکومت اسلامی را که انبیا و ائمه معصومین(ع) منتظر آن بودند را تاسیس نمود و امروز انقلاب اسلامی در سراسر گیتی هستی با نام امام زنده و همچنان می درخشد.

وی برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام را در راستای ترویج نشر ارزشهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: جوانان امروزی و نسلهای آینده باید با مکتب امام روح الله و ارزشها و دستاوردهائی که این انقلاب برای ملت خود کسب کرده بیش از گذشته آشنا شوند و لذا سعی می کنیم تا این گونه ایام الله ها ارج نهاده و با شکوه برگزار شود.

فاطمیان گفت: ویژه برنامه های بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل در صبح روز ۱۲ خرداد با اعزام ۵۰۰ زائر از این شهرستان به مراسم سالگرد امام در تهران آغاز می شود که سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه هر ساله این مسئولیت مهم را برعهده خواهد گرفت.

وی ادامه داد: دومین ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام عصر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۱۸ در صحن اداره آموزش و پرورش با سخنرانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار می شود.

فاطمیان، گردهمایی هیئات مذهبی در شب ۱۳ خرداد در مسجد حضرت علی اصغر(ع) شهرک ولیعصر(عج)، مراسم عزاداری و سخنرانی شب ۱۴ خرداد در محل مسجد جامع، اجتماع و عزاداری هیئات مذهبی در صبح روز ۱۴ خرداد را از دیگر برنامه های بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل در تربت حیدریه عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: در آخرین ویژه برنامه ستاد ارتحال امام، مراسم یادواره شهدای شهر تربت حیدریه و تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی به مناسب قیام خونین ۱۵ خرداد در غروب روز ۱۴ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشا در محل گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها