فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج ظفر بایگ:
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه نشر فرهنگ اسلامی به اروپا و آفریقا را از نشانه های ابتدائی شکل گیری تمدن اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۳۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از حوزه مقاومت بسیج شهر بایگ اظهار داشت: برای فراهم کردن بستر تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی(عج) باید انسجام و وفاق بر جامعه و امت اسلامی حاکم باشد.

وی ادامه داد: مبارزه مستشاران نظامی ایران در کنار جبهه مقاومت در کشورهای عراق و سوریه مصداق کامل نشر و اجرای احکام اسلامی است تا بتوان زمینه ساز تمدن نوین اسلامی را در منطقه خاورمیانه فراهم کرد.

فرمانده سپاه تربت حیدریه نشر و اجرای احکام اسلامی را نیازمند روحیه استکبار ستیزی و مخالفت با دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی باید روحیه انقلابی و استکبار ستیزی در بین آحاد مختلف جامعه و کارگزاران نظام تقویت شود.

گرایلی نشر فرهنگ اسلامی به اروپا و آفریقا را از نشانه های ابتدائی شکل گیری تمدن اسلامی دانست و بیان داشت: امروز تفکر انقلاب اسلامی با نفوذ به قلب اروپا و آفریقا و حتی آمریکای لاتین جبهه استکبار را به واهمه انداخته و به همین جهت دائم تلاش دارد با توطئه، اختلاف و جنگ و خونریزی از این نفوذ ممانعت کند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در خصوص پروژه عمرانی حوزه مقاومت بسیج ظفر بایگ گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با زیر بنای ۲۸۰ متر و اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و با مشارکت خیرین و مردم شهر بایگ احداث شده تا خدمت رسانی بهتری به بسیجیان و عموم مردم صورت پذیرد.

امام جمعه شهر بایگ در این مراسم گفت: کشور باید با تجربیات دفاع مقدس که بر گرفته از از روحیه جهادی و مدیریت انقلابی است هدایت و اداره شود.

رمضانعلی حصاری افزود: افتتاح پروژه های بسیج و سپاه در سراسر کشور نمونه بارز اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی است که با روحیه جهادی و مشارکت خیرین به بهره برداری می رسد.

سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه در سه سال گذشته ۱۳ سالن ورزشی و ۷ حوزه مقاومت بسیج را با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و به همت خیرین و از محل اعتبارات و منابع داخلی سپاه احداث کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها