رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از امام خمینی(ره) به‌عنوان شخصیتی ماندگار و احیاگر ارزش‌های دینی و اسلامی نام برد و گفت:‌انتقال تفکر و اندیشه‌های امام بزرگوار به نسل جدید ضروری است.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۴۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفتگویی اظهار داشت:حضور عاشقان دلسوخته امام راحل(ره) از سراسر کشور در سالگرد ارتحال جانگداز بنیانگذار انقلاب در حرم مطهر ایشان گواهی بارز بر جاودانگی بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از امام خمینی(ره) به‌عنوان شخصیتی ماندگار و احیاگر ارزش‌های دینی و اسلامی نام برد و اعلام کرد:‌ تلاش در راستای هرچه بهتر برگزار کردن مراسم ارتحال امام راحل و انتقال تفکر و اندیشه‌های امام بزرگوار به نسل جدید ضروری است.

وی عنوان کرد: ترویج اندیشه‌ها و تفکرات امام خمینی(ره) نقش به‌سزایی در انتقال ارزش‌های انقلاب به جهانیان خواهد داشت.

حجت‌الاسلام منتشلو با بیان اینکه ملت ایران در ۱۴ خرداد ماه بزرگترین نعمت خود را از دست داد، افزود: تبیین شخصیت امام راحل(ره) تبیین از ملزومات جامعه بوده است و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: در طول سال در تبلیغات اسلامی گفتمان‌های زیادی در ترویج سبک زندگی و اندیشه امام خمینی(ره) در سراسر شهرستان سنندج و در بین اقشار مختلف برگزار می‌شود.

وی گفت: برای توسعه و ترویج تفکر امام خمینی(ره) لازم است برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود و در تمام طول سال اجرایی شود تا بتواند به نحو احسن در ترویج تفکر ناب رهبر فقید انقلاب اسلامی موثر باشد.

ارسال نظرات