جلسه نشست هئیت منتظران موعود پایگاه شهدای دیزج خلیل با موضوع بصریت افزایی برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۵۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: جلسه نشست ماهانه هئیت منتظران موعود پایگاه شهدای دیزج خلیل سپاه ناحیه شبستر با حضور بسیجیان و اعضای حلقات تربیتی صالحین با سخنرانی جانشین فرماندهی محترم سپاه ناحیه شبستر  در تاریخ 95/3/5 در محل پایگاه برگزار شد.

در این جلسه  سرگرد زندیه ضمن تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان گفت: وظیفه جوان امروزی بسیار سنگین تر و مهم تر از گذشته است چرا که انقلاب، عزت و اقتداری که با نثار خون هزاران شهید گلگون کفن بدست آمده باید به دست جوانان امروزی حفظ و حراست گردد و پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی ان یعنی حضرت بقیه الله برسد.

وی ادامه داد: دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی شب و روز در فکر ضربه زدن و به انحراف کشیدن و سست کردن جوانان از آرمان های نظام مقدس اسلامی هستند.

 وی افزود: باید راهها و ترفندهای نفوذ دشمنان را بشناسیم و مدل و چگونگی دفاع عالمانه و آگاهانه از این نظام را یاد بگیرم و تا بتوانیم پشتیبان کشور و ولایت باشیم .

جانشین ناحیه در بخشی از سخنان خود به معرفی و بیان ویژگیهای بارز و الهی رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای پرداخته و عنوان کرد: باید از شخصیت آقا شناخت لازم را کسب کرده و اندیشه  وخطوط فکری آقا را بدانیم وبا عنایت و توجه لازم به سخنرانی ایشان در مسیر درست قدم برداریم.

 وی با بیان اینکه اگر می خواهیم  اسلام را بشناسیم باید به قرآن توجه کنیم و در خصوص مطالب  و موضوعات شنیده شده تدبیر کنیم و با بحث مطالعه کتابهای مختلف همت و سعی لازم را انجام نمائیم.

در پایان این برنامه مقرر شد تا  خلاصه سخنرانی های مقام معظم رهبری بصورت نرم افزار آماده شده و در اختیار اعضای حلقه های صالحین قرار داده شود.  

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات