امام جمعه موقت مه ولات در جلسه ستاد ارتحال امام(ره):

ایستادگی امام(ه) در برابر استکبار جهانی سبب ماندگاری شخصیت ایشان شد

امام جمعه موقت مه ولات بیان داشت: ایستادگی امام(ه) در برابر استکبار جهانی سبب شد این شخصیت عظیم الشان در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۵۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام فاطمی در دومین جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: روشنگری و احیای اسلام توسط حضرت امام (ره) و استقامت و ایستادگی ایشان در برابر استکبار جهانی و ایادی ظلم و کفر باعث شد تا این شخصیت عظیم الشان در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی فاطمی افزود: پس از ارتحال حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری به خوبی و شایستگی توانستند کشتی انقلاب را از طوفانها و تهاجمات دشمن حفظ کنند بویژه در حال حاضر که جریان نفاق از درون و بیرون بصورت گسترده و برنامه ریزی شده برای به زانو درآوردن این کشور توطئه چینی می کند.

این مقام مسئول به تشریح مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام در شهرستان اشاره و عنوان کرد: مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در شب ۱۴ خرداد در جوار مزار شهید گمنام شهر فیض آباد برگزار می شود و شب بعد هم مراسمی به مناسبت بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در شهر شادمهر برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در ادامه منظور از برگزاری این مراسمات را تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی و اعلام حمایت و پشتیبانی از مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: تبیین اندیشه های ناب حضرت امام خمینی(ره) به خصوص در بعد استکبار ستیزی برای نسل جوان، معرفی و پاسداشت سیره علمی و عملی حضرت امام (ره)و آشنایی بیشتر با ابعاد گسترده شخصیتی آن امام سفر کرده از دیگر اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت است.

سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده ۲۴۰ نفر از مردم شهرستان مه ولات برای شرکت در آيين بزرگداشت سالگرد رحلت امام در قالب ۶ دستگاه اتوبوس از دوازدهم خردادماه راهي تهران می شوند که تا کنون ۳ دستگاه اتوبوس تکمیل شده و ثبت نام از علاقمندان تا روز سه شنبه ادامه دارد.

وی به دیگر برنامه های ستاد ارتحال حضرت امام در شهرستان مه ولات اشاره کرد و افزود: برپایی ایستگاههای صلواتی، برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار حضرت امام، برپایی شب شعر و خاطره در شهرها و روستاها و تهیه بنرها و پارچه نوشته هایی با جملاتی از حضرت امام و مقام معظم رهبری و نیز سیاهپوش شدن شهر از دیگر برنامه ریزی ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار