خبرهای داغ:
با صبر و مدیریتی که سید آزادگان شهید ابوترابی در دوران اسارت رزمندگان در اردوگاه‌های حزب بعث داشت، بسیاری از آزادگان و هموطنان ما با سلامت به میهن بازگشتند.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۰۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در شورای معاونین بنیاد استان با اشاره به 12 خرداد سالروز شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی گفت: یکی از نعمات بزرگ جمهوری اسلامی و به تبع آن استان قزوین وجود با برکت سید آزادگان در طول حیات خود بود.

وی افزود: سید آزادگان ضمن ارائه‌ی خدمات ارزشمند به نظام جمهوری اسلامی، هدایت و مدیریت آزادگان را در اردوگاه‌های حزب بعث داشت.

حقایق‌پور ادامه داد: اگر مدیریت و هدایت‌های شهید ابوترابی نبود، قطعا بسیاری از آزادگان عزیزمان در اردوگاه‌های عراق به شهادت می‌رسیدند.

وی بزرگداشت یاد و خاطره ابوترابی را بزرگداشت 8 سال دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس با وجود و حضور حماسه‌ آفرین‌هایی همچون ابوترابی شکل می‌گیرد و با بزرگداشت آنان، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران زنده و ماندگار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین همچنین برگزاری شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را گامی در جهت تحقق اهداف بنیاد دانست و بر تشکیل این شورا تاکید کرد.

در نشست شورای معاونین بنیاد استان قزوین، مسائل مرتبط با امور اداری در زمینه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها