مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با «بسیج»:
این فعال رسانه ای گفت: امام کوشید تا جوامع اسلامی را با قرائت ناب اسلام یک بار دیگر آشنا کند و اسلام و حکومت مبتنی بر تفکرات اسلامی را به عنوان تنهاترین نسخه شفابخش و نجات دهنده ملتها به جهانیان عرضه داشت.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۰۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
رضا صفری مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: امام خمینی (ره) همواره بر این سفارش دین مبین اسلام که همه مسلمانان باید به هم کیشان و هم آئینان خود در هر نقطه از کره خاکی و با هر رنگ و نژاد و قومیتی که هستند کمک کنند تاکید می کرد.

وی با بیان اینکه اسلام کمک می کند تا مظلومانی که تحت ستم هستند از یوغ ظلم و استبداد نظام سلطه نجات پیدا کنند افزود: امام خمینی (ره) که بنیانگذار و احیاگر تفکر ناب و اصیل اسلامی در عصر جاهلیت مدرن بود توانست با درک شرایط حاکم بر جهان اسلام و شناخت دسیسه ها و ترفندها های نظام سلطه نقشه های آنها را بر ملا کند.

صفری اظهار داشت: امام خمینی توانست با استبداد جهانی که به دنبال استثمار جوامع برای بهره کشی مادی و استفاده از ذخائر آنها بود مبارزه کرده و بنیانگذار یک حکومت مبتنی بر آموزه های ناب محمدی باشد.

مسئول بسیج رسانه اصفهان گفت: امام کوشید تا جوامع اسلامی را با قرائت ناب اسلام یک بار دیگر آشنا کند و اسلام و حکومت مبتنی بر تفکرات اسلامی را به عنوان تنهاترین نسخه شفابخش و نجات دهنده ملتها به جهانیان عرضه داشت.

ارسال نظرات