سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش با اشاره به اینکه اگر مسئولان همراهی نکنند از میزبانی فوتبال ساحلی آسیا محروم می‌شویم، گفت: تکمیل زیرساختهای ورزشگاه فوتبال ساحلی یزد ۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۲۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، میرحسینی اظهار داشت: در اواخر سال سال برای نخستین‌بار این باشگاه در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار میزیانی اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های آسیا در یزد شد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال این درخواست باشگاه گلساپوش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است، خاطرنشان کرد: طبق مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای واگذاری میزبانی این مسابقات مهم باید ورزشگاه دارای جایگاه مناسب در اطراف زمین، رختکن، اتاق کنفرانس و بخش اداری مناسب باشد.

میرحسینی افزود: در سالهای اخیر به همت مدیرعمل باشگاه در ورزشگاه گلساپوش برخی فعالیتهای عمرانی برای میزبانی لیگ برتر فوتبال ساحلی و همچنین مسابقات تدارکاتی تیم‌های ملی صورت گرفته است.

وی افزود: برای میزبانی مسابقات فوتبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا قطعا شرایط سخت‌تر و باید معضلات موجود مرتفع و نسبت به فراهم کردن برخی نیازها اقدام شود.

این مسئول در مصاحبه با تسنیم تصریح کرد: بدون شک باشگاه گلساپوش که هم اکنون هزینه بالای تیمداری را می‌پردازد به تنهایی نمی‌تواند اعتبارات مورد نیاز پنج میلیارد ریالی زیرساخت‌های جدید را فراهم کند.

میرحسینی اظهار داشت: اگر مسئولان اجرایی و ورزشی می‌خواهند یزد میزبان مسابقات معتبر جام باشگاه‌های آسیا برای اولین مرتبه در ایران و یزد شود، باید همت و همکاری مضاعف خود را نشان دهند.

وی افزود: هم اکنون غیر از یزد، کیش و برخی مناطق شمالی که در فوتبال ساحلی فعالیت دارند و بشدت دنبال میزبانی این رقابتها هستند.
سرپرست باشگاه گلساپوش یزد تصریح کرد: خوشبختانه در این استان زمینه‌های خوب همراهی وجود دارد و قطعا برای میزبانی رقابت‌های معتبر آسیایی پیشگام می‌شوند.

میرحسینی گفت: برگزاری این مسابقات موجب تحول در ورزش فوتبال ساحلی، معرفی یزد به کشورها و ایجاد شور و نشاط در جامعه ورزش می‌شود.

ارسال نظرات