فرمانده سپاه فردیس:

نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا و ایثارگران را دارند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا و ایثارگران را دارند.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۶۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  محمد زارعی ظهر در همایش خادمین شهدا که در شهرستان فردیس برگزار شد، ‌اظهار داشت: نوجوانان و جوانان امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا را دارند و لازم است تا با شناساندن بهتر و بیشتر آنان به نسل امروز فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش به فرزندان خود آموزش دهیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین راهکارها برای شناسایی این فرهنگ برگزاری یادواره شهدا است.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی افزود: بسیاری از نوجوانان و جوانان در آن زمان بدون کوچکترین چشم‌داشتنی در جبهه‌ها حاضر شدند و با دشمن به مبارزه پرداختند.

زارعی با بیان اینکه دشمن امروز در نظر دارد تا اهداف و آرمان‌های دفاع مقدس را تضعیف کند افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز و بیان خاطرات و ارزش‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس می‌تواند راهکاری برای شناساندن بیشتر دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز باشد.

وی حفظ آرمان‌های دفاع مقدس را یکی از مهمترین وظایف مردم و نسل امروز دانست و افزود: اگر امروز کشور به پیشرفت و توسعه رسیده است مرهون خون شهدایی است که با شجاعت در برابر دشمن ایستادند و به ذلت تن ندادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها