اصلانی در گفتگو با «بسیج»:

رهبر انقلاب مانند امام راحل توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: مقام معظم رهبری همین مسیر را ادامه دادند و توطئه های بسیار پیچیده فرهنگی، اقتصادی را با درایت تمام افشا و خنثی کرده و راهبردهای کلان نظام را تثبیت کردند.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۷۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: در طول این مدتی که از سال 68 مقام معظم رهبر ی این مسئولیت را پذیرفتند ما سر سوزنی غیر از ادامه دادن مسیر امام خمینی از ایشان ندیده ایم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با پایبندی به بحث های اصول انقلاب و تبیین و روشنگری و درایت و تدبیر بی نظیر همچون امام، نظام را از گردنه های سخت و پیچیده عبور داده اند.

اصلانی تصریح کرد: شاید توطئه هایی که امروز علیه جمهوری اسلامی صورت می گیرد از ابعاد مختلف پیچیده تر و سنگین تر از زمان امام راحل باشد، در آن زمان جنگ را تحمیل کردند که امام خمینی با توانمندی و تدبیر الهی جنگ را مدیریت کرده و دنیا را به زانو درآوردند و فتنه های داخلی دشمنان را ناکام گذاشته و انقلاب اسلامی را به یک بالندگی رساندند.

مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: مقام معظم رهبری همین مسیر را ادامه دادند و توطئه های بسیار پیچیده فرهنگی، اقتصادی را با درایت تمام افشا و خنثی کرده و راهبردهای کلان نظام را تثبیت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار