کارشناس مذهبی استان امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ای عمومی عنوان کرد و گفت: برای داشتن جامعه ای سالم باید همه امر به معروف و نهی از منکر را به خوبی ترویج دهیم.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۷۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت السلام و المسلمین پورخاقان در کارگاه یک روزه تخصصی نقش زنان در امر به معروف و نهی از منکر در خانواده با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در خانواده و جامعه اظهار کرد: این مهم کاری مهم و ضروری در جامعه است اما باید مراقب بود که وارد حریم خصوصی افراد نشویم چرا که ورود به حریم خصوصی کاری حرام است.

وی با بیان اینکه در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید مراقب آبروی اشخاص بود افزود: نهی از منکر نباید به گونه ای باشد که فرد از دین زده شود و به سوی منکرات حرکت کند بلکه باید با رویی خوش و با اخلاق و رفتاری مناسب افراد را از منکرات نهی کرد و موجب جلب آن‌ها به دین و معروفات شد.

این مسئول خاطرنشان کرد"شخصیتی شکننده دارد و باید مراقب شخصیت جوانان در امر به معروف و نهی از منکر باشیم چرا که اگر به یک جوان شخصیت داده شود مطمئنا فرد به معروفات سوق داده می‎شود.

پورخاقان خوش رویی را یکی از عامل های موفقیت در امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: در این مهم نباید به اشخاص توهین شود و شان و شخصیت یک فرد حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

کارشناس مذهبی استان امر به معروف و نهی از منکر را کاری عمومی عنوان کرد و گفت: برای داشتن جامعه ای سالم باید همه امر به معروف و نهی از منکر را به خوبی ترویج دهیم.

ارسال نظرات