خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه آذرشهر در آستانه فرا رسیدن سالروز عروج ملکوتی امام راحل(ره)، با اشاره به جایگاه و ارزش والای رهبر کبیر انقلاب در اذهان مردم، گفت: راه و یاد امام خمینی(ره) از ذهن مردم پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۸۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

بهمن فتح زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه امام راحل نقش مهمی در عزت بخشی به مردم ایران داشت، افزود: امام خمینی(ره) به ما درس خودباوری را آموخت.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن تضعیف جایگاه ولایت در بین مردم است، بیان داشت: وظیفه ما این است تا هر چه در توان داریم از ولایت دفاع کنیم، چراکه تبعیت از ولایت به ما عزت داده است.

فتح زاده امام خمینی(ره) را شخصیتی چند جانبه توصیف و تصریح کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی دارای خصوصیات بارز اخلاقی، معنوی و در عین حال در امور سیاسی نیز آگاهی و بصیرتی نافذ داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه های سپاه آذرشهر در راستای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) پرداخت و خاطرنشان کرد: در راستای بزرگداشت سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب برنامه های متنوعی در این سپاه برگزار خواهد شد که برگزاری نشست های روشنگری و سیاسی، مسابقات فرهنگی، اعزام کاروان زیارتی به حرم امام راحل(ره)، دیدار با خانواده شهدا و عطرافشانی مزار شهدا بخشی از این برنامه هاست.

ارسال نظرات