خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دشمن قصد دارد ملت ایران را بر سر دوراهی تسلیم و یا تحریم قرار دهد و بگوید یا تسلیم شوید و از ما تبعیت کنید و یا با تحریم‌ها مواجه می‌شوید.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۲۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ظهر امروز با حضور معاون سیاسی، مسئول روابط عمومی، رئیس بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج) و جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان اصفهان در محل مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد. در این جلسه اصحاب رسانه به تبادل نظرات خود با مسئولان حاضر در جلسه پرداختند.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) در این جلسه با بیان اینکه علم، اقتصاد و فرهنگ مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار یک کشور است، اظهار داشت: هر کشوری بتواند 3 مؤلفه علم، اقتدار و فرهنگ در کشور خود شکوفا کند می‌تواند به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح شود.

ناصر بهرامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فتح خرمشهرهای دیگری نیاز است، افزود: بنا بر فرمایشات امام خامنه‌ای، جنگ امروز جنگ اراده‌ها است و هر کشوری که بتواند اراده خود را بر کشورهای دیگر در بخش‌های مختلف اقتصادی، علمی و فرهنگی غلبه دهد کشور پیروز است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند که ایران در حال فرار هسته‌ای و پیشرفت در این زمینه بود که ما توانستیم این پیشرفت را مهار کنیم، جان کری می‌گوید ایران باید روح برجام را دریافت کند، این سخن نشان می‌دهد که پس از برجام باید مراقب بود چراکه آنان می‌خواهد ملت ایران را بر سر دوراهی تسلیم و یا تحریم قرار دهد و بگویند یا تسلیم شوید و از ما تبعیت کنید و یا با تحریم‌ها مواجه می‌شوید.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز به جهاد کبیر وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر دشمن قصد دارد با هر وسیله‌ای میزان نفوذ ایران را کاهش دهد چراکه ایران توانسته بود هژمونی آمریکا را برهم زند، این دستاورد ایران سبب شده بود تا عربستان به عنوان یکی از وابسته‌های آمریکا مطرح کند که اگر ایران در موضوع هسته‌ای عقب‌نشینی نکند قطعاً ما هم به سمت آزمایش‌های هسته‌ای می‌رویم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: تنها راه برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی لازم است در ابتدا رسانه‌ها و افکار عمومی از مسئولان اجرای این سیاست‌ها را مطالبه کنند.

بهرامی با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی ملت ایران هستند، تصریح کرد: رسانه‌های خارجی در عرصه فرهنگی به دنبال سست کردن اراده‌ ملت ایران با اجرای تبلیغات و وعده وعیدها وسوسه کننده هستند، در مقابله با حجم گسترده تبلیغات رسانه‌های خارجی لازم است فعالان فرهنگی و مسئولان به درستی مسائل را تبیین کنند و به دور از سطحی نگری در این راستا کادر سازی کنند.

وی گفت: تغییر ذائقه فرهنگی به وسیله فضای مجازی اتفاق می‌افتد و از این مسیر، دشمن قصد دارد با تغییر ذائقه، هویت انسان‌ها را تغییر دهند تا در آینده جوانان ایران به نوعی حامی آمریکا باشند.

معاون سیاسی سپاه استان اصفهان با اشاره به آغاز بازی پیچیده‌ای توسط آمریکایی‌ها در برابر ایران، خاطرنشان کرد: هنوز این بازی پیچیده در ایران باور نشده است، آنان قصد دارند تا ایرانی که به عنوان یک بازیگر خطرناک در منطقه بود را به یک ایران ضعیف تبدیل کنند، آنان در موضوع سرقت پول‌های بلوکه شده ایران قصد دارند به افکار عمومی دنیا این موضوع را تلقین کنند که ایران علاوه بر اینکه نمی‌تواند پول‌های خود را پس بگیرد امتیاز هم می‌دهد.

وی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن افزود: دشمن برای نفوذ در کشور 10 راه مهم را برای خود پیش بینی کرده است برای مثال در بخش علمی یکی از جاسوسان آمریکایی در قالب یک استاد دانشگاه به ایران سفر می‌کند و در چند دانشگاه ایران علاوه بر سخنرانی با رؤسای آن دیدار می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها