مداحان شهرستان بروجن شناسنامه دریافت می کنند

همایش مداحان بروجن با هدف اطلاع رسانی در خصوص سامانه ی طوبی برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۸۶۹۲۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، مسئول کانون مداحان شهرستان بروجن با اعلام این خبر اظهار کرد: مداحانی که دارای شرایط لازم هستند، علاوه بر شناسایی در چهار گروه ذاکر ، ستایشگر، پیشکسوت و مداح رتبه بندی می شوند .

احمد رضا میرزاییان افزود: مداحان خواهر و برادر شهرستان بروجن، بسته به نوع فعالیت و گستردگی فعالیت و توانایی رتبه بندی و به آنان شناسه و  کارت مداحی داده می شود.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش صرفا مخصوص مداحان آیینی و ذاکرین اهل بیت علیهم ااسلام بود و مداحان مجالس ترحیم و دیگر مداحان را شامل نمی شد .

میرزاییان اذعان کرد: سامانه ی طوبی به نشانی اینترنتی http://tooba.tdm-ido.ir آماده ی تهره برداری و ثبت نام مداحان است .

وی تصریح کرد: مدارك مورد نياز جهت تكميل فرم‌هاي بانك اطلاعات مداح و شاعر آئيني، تصوير صفحه اول شناسنامه،تصوير كارت ملي، تصوير آخرين مدرك تحصيلي، تصوير يك قطعه عكس 4 × 3 ، تصوير گواهينامه هاي آموزشي است، که باید اسکن شده و در سامانه ثبت شود.

وی در پایان این نشست اذعان کرد: مداحانی که در این سامانه ثبت نام می کنند پس از ثبت اطلاعات و اخذ كد موقت حداكثر تا 3 ماه فرصت دارند تا نسبت به تكميل فرمهاي مربوطه اقدام نموده و كد شناسايي و مجوز فعاليت خود را اخذ نماييد در غير اينصورت پرونده ايجاد شده بصورت خودكار حذف خواهد شد و مجدداً بايد از ابتدا اقدام شود.

ارسال نظرات