همایونفر در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
این تهیه کننده کشورمان گفت: در ساخت هر فیلمی،وزارت ارشاد هم دخالت دارد و پروانه ساخت می دهد و به خاطر همین باید مطلع باشد که سرمایه گذار هر فیلمی کیست و در این خصوص کوتاهی نکند.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۴۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
مهدی همایونفر تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه حاضر به قبول هر پیشنهادی در خصوص ساخت فیلم نیست، گفت: بنده برای قبول هر پیشنهادی در خصوص ساخت فیلم باید شرایط پیشنهاد دهنده و نوع فیلمی که می خواهد را بررسی نمایم و اگر در چهارچوب اعتقاداتم و مورد علاقه ام باشد آن را قبول می کنم در غیراین صورت آن را نمی پذیرم.

وی ادامه داد:کار کردن با خارجی ها در خصوص ساخت فیلم، مضرات  و مزایایی دارد و قطعا برای ساخت فیلم باید خطوط قرمز حفظ شود، همانطور که می دانید «مجید مجیدی» کارگردان کشورمان هم در ساخت فیلم محمدرسول الله(ص) با خارجی ها همکاری داشت و دیدیم که این کار باعث پیشرفت این فیلم شد.

همایونفر خاطرنشان کرد:به اعتقاد بنده مشارکت با خارجی ها باید در چهارچوب نظام و انقلاب اسلامی باشد.

این تهیه کننده تاکید کرد:دفعه اول نیست که برخی فیلمسازان در ساخت فیلم با خارجی ها مشارکت داشتند؛مثلا تعدادی از فیلمسازان و مستندسازها با بی بی سی همکاری داشتند که با برخورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مواجه شدند.

وی در پایان گفت:اکثر تهیه کننده ها داخل کشور در چهارچوب نظام انقلاب اسلامی فیلم می سازند و در ساخت هر فیلمی،وزارت ارشاد هم دخالت دارد و پروانه ساخت می دهد و به خاطر همین باید مطلع باشد که سرمایه گذار هر فیلمی کیست و در این خصوص کوتاهی نکند.


ارسال نظرات