خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: انقلاب با تکیه بر خط امام راحل عظیم‌الشأن و با پیروی عملی از اصول فکری انقلاب توانسته است توفیقاتی حاصل کند؛ اما اخیراً کسانی در داخل و خارج کشور در حال القای تفکری به جامعه هستند که کاملاً متضاد با خط 38 ساله انقلاب و خط امام است.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۰۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

خبرگزاری فارس: جریانی دنبال بزک کردن نقاط ضعف کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی رمضانیان در گردهمایی فرهنگیان بسیجی عضو حلقه‌های صالحین کانون بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام در کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد خاطره امام راحل و شهدا و با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: آن حضرت فرمودند «زمانی که جامعه نیاز به روشنگری دارد و علمای آن جامعه سکوت اختیار کنند، در قیامت در آتش رسوا محشور خواهند شد»؛ همه ما و به‌ویژه معلمان و فرهنگیان باید در این شرایط حساس به روشنگری جامعه بپردازند و آخرین امید دشمنان را که نفوذ به ارکان نظام است، ناامید کنیم.

وی افزود: همه دستاوردهای مادی معنوی انقلاب در طول این 38 سال که به ابرقدرت بلامنازع منطقه و در بسیاری از مسائل جهانی تبدیل شده است، در سایه توجه به خوداتکایی و کوتاه نیامدن از آرمان‌ها و مبارزه با استکبار بوده است.

رمضانیان خاطرنشان کرد: دشمن امروز جامعه اسلامی را به نقطه‌ای رسانده که مسأله اقتصاد معیشت مردم به‌عنوان اصلی‌ترین مسأله قرار گرفته و اولویت یک جامعه اسلامی شده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان تصریح کرد: امروز دشمن ما را بر سر دوراهی پذیرش ذلت یا پذیرش زحمت سختی و تحریم قرار داده است و متأسفانه عده‌ای درون کشور می‌گویند در این 38 سال انقلاب سختی‌های زیادی کشیده‌ایم و الآن که با شیوه‌های معمول نمی‌توان از این سختی‌ها عبور کرد، بیاییم از اهدافمان عدول کنیم، خواسته‌های نظام استکباری را اجرا کنیم تا گشایشی ایجاد شود.

رمضانیان بیان کرد: درست است که جامعه اسلامی امروز دغدغه معیشت دارد اما دو راهی که دشمن ارائه داده کاذب است و از هر راهی به آن برویم نه‌تنها باید ننگ را بپذیریم، باید فشار و سختی را تحمل کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب با تکیه بر خط امام راحل عظیم‌الشأن و با پیروی عملی از اصول فکری انقلاب توانسته است توفیقاتی حاصل کند؛ اما اخیراً کسانی در داخل و خارج کشور در حال القای تفکری به جامعه هستند که کاملاً متضاد با خط 38 ساله انقلاب و خط امام است.

این مسئول ادامه داد: این تفکر سعی دارد نقاط قوت را ضعف جلوه دهد و نقاط ضعف امروز را به‌عنوان نقاط قوت بزک کرده و به خورد اذهان دهد.

رمضانیان با اشاره به تربیت اسلامی، انسانی و الهی و تربیت حیوانی، مادی و غیر اسلامی عنوان کرد: این دو نوع تربیت خود آشکارا تکلیف ما را روشن می‌کند و راه ما را از دیگران جدا می‌کند.

وی ادامه داد: همین صحنه‌ها مسؤولیت و وظیفه یکایک ما را سنگین می‌کند که اولاً این شرایط را به‌درستی بفهمیم، تشریح و تحلیل کنیم و بعد از آن به تعلیم و تربیت صحیح اسلامی همت گماریم و لحظه‌ای از آن غفلت نکنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت گفت: باید فرهنگیان ما با استفاده از نیاز جامعه در تربیت و پرورش دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی تلاش کنند و با بالا بردن معرفت و بصیرت انقلابی آن را به نسل‌های جامعه منتقل کنند و در راه مقابله با توطئه دشمنان گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها