با پایان فصل و ناکامی استقلال در فینال جام حذفی، به نظر می رسد تغییرات زیادی در باشگاه استقلال در راه است.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۲۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، با پایان فصل و ناکامی استقلال در فینال جام حذفی، به نظر می رسد تغییرات زیادی در باشگاه استقلال در راه است. در این میان به نظر می رسد قرار است سرپرست تیم استقلال هم عوض شود. در فصل اخیر پس از بیماری منصور پورحیدی، فرزاد مجیدی به طور موقت به عنوان سرپرست تیم انتخاب شد، انتخابی که با حواشی بسیار همراه بود.

در همین حال شنیده می شود که گزینه اصلی برای عنوان سرپرست جدید تیم، محمد نوری است. پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به این مسئله می گوید که اگرچه هنوز پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه به او نشده است اما خودش هم خبرهایی در این مورد شنیده است. وی می افزاید: در شرایط دشوار فعلی، در صورتی که بتوانم کمکی به استقلال بکنم، کوتاهی نخواهم کرد و خوشحال خواهم شد کمکی هر چند کوچک به تیم استقلال بکنم.

نوری در گفت و گویی ادامه داد: خود را از خانواده استقلال می دانم و در صورتی که به صورت رسمی پیشنهادی من شود، با اجازه بزرگان باشگاه و بخصوص شخص منصور پورحیدی که احترام زیادی برای وی قائل هستم، این پیشنهاد را می پذیرم و خوشحال می شوم که در این پست بتوانم به تیم استقلال کمک کنم.

پیشکسوت آبی پوشان همچنین در مورد انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید استقلال نیز گفت: منصوریان از مربیان خوب حال حاضر لیگ به شمار می رود و در نفت هم نتایج خوبی کسب کرده است. باشگاه استقلال به عنوان یک تیم بسیار محبوب حاشیه های زیادی دارد و منصوریان اگر بتواند این حواشی را جمع کند، قطعا در استقلال موفق خواهد بود.

نوری با آرزوی موفقیت برای مربی فصل بعد استقلال، اضافه کرد: پوئن مثبتی که علیرضا منصوریان دارد این است که می تواند ارتباط خوبی با شاگردانش برقرار کند و همین مسئله می تواند کمک زیادی به او دراستقلال بکند.

منبع: شفقنا


ارسال نظرات