رزمایش گردان‌بیت‌المقدس+تصاویر

رزمایش گردان‌ بیت‌المقدس با حضور بسیجیان شهر توره از توابع شهرستان شازند

رزمایش گردان‌ بیت‌المقدس حوزه شهدای توره حضور بسیجیان در میدان تیر منطقه باغ مراد شهر آستانه به صورت یک روزه اجرا شد که بسیجیان حاضر آمادگی تاکتیکی خود را نیز به نمایش گذاشتند و نحوه استفاده از انواع سلاح‌های تخصصی و سازمانی را فرا گرفتند.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۴۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، رزمایش گردان‌ بیت‌المقدس با حضور بسیجیان حوزه شهدای توره شهرستان شازند برگزار شد.

بسیجیان حاضر در این رزمایش به منظور دست‌یابی به آمادگی‌های لازم و حفظ انسجام برای مقابله با هر نوع تهدید داخلی و خارجی مقابله با حملات غافگیرانه دشمن فرضی را تمرین و تمام آموخته‌های خود را به صورت عملی به نمایش گذاشتند.

مأموریت اصلی بسیج تنها در حیطه نظامی خلاصه نمی‌شود بلکه آمادگی مقابله با انواع تهدیدات زیستی و محیطی نیز جزیی از مأموریت‌های بسیج است که بسیجیان حوزه شهدای توره با حضور در میدان تیر برآمادگی خود افزودند.

گردان‌های بیت‌المقدس در مرحله اول در تاریخ 30 اردیبهشت کلا‌س‌های توجیهی، تست سلامت و آمادگی جسمانی را پشت سر گذراندند و مسیر مصلی توره را به طرف حوزه شهدای توره و سالن ورزشی را انجام دادند.

این رزمایش در میدان تیر منطقه باغ مراد شهر آستانه به صورت یک روزه اجرا شد که بسیجیان حاضر آمادگی تاکتیکی خود را نیز به نمایش گذاشتند و نحوه استفاده از انواع سلاح‌های تخصصی و سازمانی را فرا گرفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات