فرمانده سپاه محمودآباد مطرح کرد:

برکت امام راحل عامل اقتدار ایران در منطقه / تفکر امام خمینی(ره) مانع هرگونه نفوذ دشمن

فرمانده سپاه محمودآباد گفت: عظمت، اقتدار و جایگاهی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، از برکت امام راحل است.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۵۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سیدتقی کیا امشب در نشست مطبوعاتی که به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عظمت، اقتدار و جایگاهی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، از برکت امام راحل است و با معرفی و شناخت امام، آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن با هجمه‌های فرهنگی در صدد تحریف و انحراف در اصل خط امام راحل بوده تا به اسلام ناب محمدی(ص) نیز لطمه وارد کنند، افزود: برگزاری سالگرد مراسم امام راحل با حضور نسل جوان علاوه بر قدردانی از آن رهبر فرزانه، اندیشه‎های ایشان را نیز به نسل جوان و جهان انتقال می‌دهد.

فرمانده سپاه محمودآباد گفت: اگر نتوانیم اندیشه‌های امام(ره) را به‎خوبی در کشور پیاده کنیم، مسئله «نفوذ» را که رهبر معظم انقلاب بارها متذکر شدند، چه در سطح مدیران تصمیم‌گیر یا تصمیم‌ساز و چه در سطح جوانان اتفاق می‎افتد، لذا آگاهی دادن به جوانان با شور و شعور نسبت به اندیشه‎های امام راحل، یکی از راه‌های بیمه انقلاب اسلامی است.

کیا با اعلام اینکه براساس اصل انقلاب امام (ره) باید برای خود میزان سنجشی داشته و هر ساله خود را ارزیابی کنیم که در کجای انقلاب هستیم، اظهار کرد: حضرت امام (ره) عمر پر برکت خود را در راه تحقق انقلاب اسلامی گذاشت و در این راه متحمل سختی‌های فراوان شد، لذا سیره عملی آن امام بهترین الگو برای ایران و جهان است.

فرمانده سپاه محمودآباد درباره اعزام زائران حرم امام راحل گفت: برای اعزام زائران به مرقد امام، جلسات مختلفی به ریاست فرماندار و دبیری سپاه در محل فرمانداری تشکیل و کمیته‌های مختلف بر اساس شرح وظائف اقدام کرده و متعهد شدند که در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم، تمام مسؤولان شهرستان و اصناف و بازاریان در این کار نقش‌آفرین باشند.

وی در پایان گفت: علاوه بر آن نیز، همانند سال‎های گذشته، مراسم سالگرد ارتحال امام در محمودآباد در 11 صبح 14 خردادماه در مصلی موقت همراه با سخنرانی و مداحی برگزار و در مساجد محلات محمودآباد نیز از ساعت 21 روز پنج‌شنبه 13 خردادماه، مراسم یادبود برگزار می‎شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها