خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی ادارات مرند در اردوگاه والفجر سپاه این شهرستان، با تبیین شخصیت حضرت امام خمینی(ره) گفت: امام راحل بهترین الگو برای رهبران و دولتمردان است .
کد خبر: ۸۶۸۷۰۶۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی اصغری به عوامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرده و افزود: عامل رهبری و مردم از مهم ترین و تاثیر گذارترین معیارها بوده و این انقلاب به واسطه همین رهبری و مردم ولایت مدار در سطح جهان زبانزد بوده و همیشه با بیداری و بصیرت خویش در همه عرصه های حساس توانسته توطئه دشمنان را نقش بر آب کند.

وی در پایان به ابعاد گوناگون شخصیت حضرت امام(ره) اشاره و تاکید کرد: باید از طریق مطالعه زندگی و اقدامات و فعالیت های و تبیین شخصیت ایشان برای احاد مردم و جهانیان، دین خود را نسبت به امام(ره) و انقلاب ادا کرده و با این حرکت، شاهد صدور این انقلاب به جهانیان شویم.

اصغری در بخش دیگر سخنان خود در ادامه با اشاره به وظایف و ماموریت های روابط عمومی های کارآمد در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان، افزود: وظايف روابط عمومي بهروش هاي كليشه اي دنياي ارتباطات و تبليغات ختم نمي شود بلکه بايد خيلي هدفمند،منظم و قاعده مند باشد تا بتواند در راستاي انجام وظايف موفقيت کسب کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها