خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع)

پیام های استکبار ستیزی امام(ره) امروز عینیت یافته است/اعزام 74 دستگاه اتوبوس به مراسم سالگرد

جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع) گفت: پیام ها و شعارهای استکبار ستیزی امام خمینی(ره) در دهه های گذشته امروز بیش از پیش عینیت یافته و محقق شده است.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۷۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و فرارسیدن سالروز قیام خونین پانزده خرداد مردم قم بیان داشت: سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برای مردم ایران و حتی مسلمین جهان به نوعی یوم الله محسوب می شود، از این جهت که یک راهنما و راه گشایی است که مسیر را گم نکنیم که معمار انقلاب، اهداف و مسیر انقلاب را در چه مسیری ترسیم کرد و بی شک هدف امام خمینی(ره) جز این نبود که زمینه و بستر بندگی و تکامل انسان ها را فراهم و زمینه سازی عصر ظهور حضرت حجت را فراهم نماید.

وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با قیام خود نشان داد که روحانیت و اسلام می توانند حکومت تشکیل داده و ضمن ارائه سبک زندگی اسلامی، تمدن ساز باشند؛ انقلاب اسلامی، انقلاب خشونت، ظلم و دیکتاتوری نبود آنچه که امام خمینی(ره) را پیروز کرد حکومت بر قلب ها بود، چون امام خمینی(ره) رابطه خود را با خدای خود اصلاح کرده و خود را در مسیر تکامل الهی قرار داده بود و خداوند هم قلوب ملت ایران را به امام خمینی(ره) متمایل ساخت.

جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع) سخنان امام خمینی(ره) را بروز و تحقق یافته معرفی نمود و گفت: امام خمینی(ره) سه دهه پیش فرمود که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، و آمریکا را زیر پا میگذاریم"یا "آمریکا شیطان بزرگ است" اکنون تحقق یافته و نقشه راه و چشم اندازی بود برای آینده این انقلاب که خدای نکرده انقلاب به انحراف نیافتد. ما نسل سوم و چهارم انقلاب وظیفه داریم معارف و اصول امام خمینی(ره) را دنبال کنیم تا با منظومه فکری ایشان آشنا بشویم و راه را شناخته و گمراه نشویم.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس همین اعتقادات و باور ها وبرای حفظ اصول حضرت امام (ره)، برنامه ریزی ها و همکاری خوبی در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با هماهنگی و همکاری حوزه ها، ائمه جماعات و هیئت امنا، مربیان و ارکان شجره طیبه صالحین انجام شده و جلسات منظمی به همین منظور برگزار گردیده است.

کمالی همچنین از اعزام 2960 نفر در قالب 74 اتوبوس اعم از خواهران و برادران و خانوادگی خبر داد و گفت: برنامه های فرهنگی در اتوبوس، پخش تراکت و بروشور، مداحی و دسته عزا در حرم امام از برنامه های این کاروان ها می باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار