جانشین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بانه:
جانشین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه گفت: تلاش برای تحقق و عملی کردن شعار امسال بزرگترین معروف است.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۹۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، راشد عذیری فرماندار بانه ظهر امروز در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه با اشاره به شعار امسال و نام گذاری آن از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: تلاش برای تحقق و عملی کردن شعار امسال بزرگترین معروف است.

وی افزود: سیاست های 20 گانه اقتصاد مقاومتی که از سوی معظم له برای تحقق این شعار طرح و ابلاغ شده راهگشا و راهنمای ما در این راستا می باشد که همه ما در هر شغل و جایگاهی که هستیم ملزم به تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل همی باشیم.

فرماندار بانه با اشاره به مشکلات اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر بیکاری وعدم اشتغال پایدار از مهمترین مشکلاتی است که ما در کشور با آن مواجه هستیم که با تحقق اقتصاد مقاومتی همه این مشکلات برطرف می شود.

عذیری گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با شعار امکان پذیر نیست و برای عملی کردن این شعار باید عمل جهادی داشته و از شعار در این حوزه پرهیز کنیم.

محمود الله مردای دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های شهرستان بانه در حوزه معروفات اظهار داشت: مردم اختیار الدینی بانه همواره به تدین و دینداری اشتهار داشته اند که باید از این ظرفیت در راستای ترویج معروفات و مقابله با منکرات در جامعه استفاده کرد.

وی افزود: اسلام برای مسلمانان وظایفی در نطر گرفته که امر به معروف و نهی از منکر از جمله این وظایف است که عمل به آن سعادت دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت.

دبیر ستاد احیاء استان کردستان همچنین به تلاش دشمنان برای مقابله با اسلام و تضعیف مسلمانان هم اشاره کرد و گفت: دشمن متاسفانه امروزه با علم کردن اختلافات قومی و مذهبی قصد تضعیف مسلمانان را دارد در حالیکه اسلام همه مسلمانان را برادر هم دانسته و وجه برتری هر مسلمانی در اسلام به تقوای او ست .

ارسال نظرات