کتاب "مجاهدتهای خاموش" مروری است بر زندگینامه و خاطرات 277 نفر از شهدای پیشمرگ مسلمان کرد که در 654 صفحه تدوین شده است.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۹۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کتاب «مجاهدتهای خاموش» مروری است بر زندگینامه و خاطرات ۲۷۷ نفر از شهدای پیشمرگ مسلمان کرد که به قلم رضارستمی در ۶۵۴ صفحه تدوین شده است.

«مجاهدتهای خاموش»، کتاب عشق است و شرح حال عاشقان و قصهی شیفتگان ـ روایتی است از سرگذشت پر ماجرای حماسه‌سازان پیشمرگ مسلمان کُرد شهرستان مریوان، شرح زندگی گفتار و افکار زندگی پر از شهامت و شجاعت و ایثار شیر زنان و شیر مردان. آن مرزداران مبارز که با بذل جان خود صحیفه ای ماندگار از ایثار و فداکاری بر جای گذاشتند.

گوشه‌‌های ناگفته‌ای از حماسه های سبز و به یاد ماندنی سرشار از شور و کارنامه ی ۲۷۷ نفر از مجاهدت خاموش زندگی پر از افتخار نقش آفرینان شهدای پیشمرگان مسلمان کرد مریوان را در سال‌های دفاع مقدس؛ سال‌های عشق و خون به تصویر کشیده است.

کتاب مروری است بر زندگینامه و خاطرات ۲۷۷ نفر از شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد شهرستان مریوان که به قلم رضا رستمی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان مریوان در ۶۵۴ صفحه تدوین شده است.

یادآور می‌شود؛ این کتاب به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه بیت‌المقدس کردستان به زودی چاپ خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ استان کردستان 5 هزار و 400 شهید تقدیم نظام و انقلاب نموده است که یکهزار نفر از آنان شهدای پیشمرگ مسلمان کرد بوده اند.

ارسال نظرات