فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) در گفت و گو با" بسیج"
خالقی گفت: کاروان 120 نفره دوچرخه سواران تبریزی نیز در روز 13 خرداد وارد کمالشهر می شوند که پس از صرف ناهار به سمت حرم مطهر حرکت می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۱۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ برادر خالقی در گفت و گو با خبرنگار "بسیج" در خصوص برنامه های این ناحیه در بزرگداشت ارتحال امام(ره) با اشاره به اینکه کمیته جلسه ارتحال امام(ره) در سطح ناحیه و شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مراسم استقبال از 120 زائر تبریزی که با پای پیاده عازم حرم مطهر امام(ره) هستند صورت گرفت.

وی از ورود 500 زائر گیلانی به کمالشهر همزمان با 12 خرداد خبر داد و گفت: کاروان 120 نفره دوچرخه سواران تبریزی نیز در روز 13 خرداد وارد کمالشهر می شوند که پس از صرف ناهار به سمت حرم مطهر حرکت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع)  با بیان اینکه تدارکات لازم جهت برپایی ایستگاه های صلواتی و پذیرایی از زائرین انجام شده است گفت: سپاه امام هادی(ع) همه ساله توفیق پذیرایی از زائرین را دارد و امسال نیز همچون سالهای گذشته استقبال گرمی از کاروانیان خواهد شد.

خالقی تصریح کرد: حهت برگزاری مراسمات ویژه سالروز ارتحال امام(ره) برنامه ریزی های دقیق با مسئولین کاروان ها و مسئولین شهری انجام شده است و بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه امام هادی(ع) در روز ارتحال حضرت امام(ره) ضمن شرکت در مراسمات ویژه ای که تدارک دیده شده با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها