خبرهای داغ:
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگرچه امروزه دیگر توپی از طویله عراق به پاوه شلیک نمی‌شود و هواپیماهای دشمن از روی شهر عبور نخواهد کرد اما دشمن با فکر دیگر و با اسلحه‌های دیگری دارد به نسل جوان و خانه‌های ما هجوم می‌آورد.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۴۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح  در مراسم یادواره شهدای بسیج کارمندی و شهید شاخص حاج ناصر سیفی که با حضور امام جمعه پاوه جناب ماموستا ملا قادر قادری، فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، فرماندهی قرارگاه منطقه ای نجف اشرف استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل اداره منابع طبیعی استان، فرماندار پاوه و اقشار مختلف مردم در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برگزاری این یادواره زحمات شهدای این دیار را ستودند و گفتند: جان‌فشانی شهدای عزیز و مقاومت و صبر و همراهی خانواده‌های این بزرگواران فراموش ناشدنی و جای بسی تقدیر و تشکر است.

 

سردار شادمانی: با بیان اینکه در بعضی زمان‌ها و مکان‌ها یک شعار و گفتار و کشتن یک شرور برای حاکمیت بسیار مهم است به مبارزه حضرت علی (ع) و عمرو بن عبدود قهرمان مشرکین اشاره کردند و گفتند: در جنگ احزاب در لحظه‌ای که عمرو بن عبدود با اسبش به این‌سوی خندق پرید مسلمانان دچار اضطراب شدند و در این لحظه حضرت علی (ع) با یک ضربه او را از پای درآورد و پیامبر عظیم الشان در وصف ایشان فرمود: ضربه علی به‌اندازه یک سال اعمال امت من برایم ارزش داشت.

 

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح: جنگ امروز را جنگ فرهنگی عنوان کردند و ضمن دعوت همگان به حفظ هوشیاری خاطرنشان کردند: اگرچه امروزه دیگر توپی از طویله عراق به پاوه شلیک نمی‌شود و هواپیماهای دشمن از روی شهر عبور نخواهد کرد اما دشمن بافکر دیگر و با اسلحه‌های دیگری دارد به نسل جوان و خانه‌های ما هجوم می‌آورد لذا بر ماست با تأسی از دستورات قرآن کریم سینه خود را سپر کرده و در مقابل هجمه و تهاجم دشمنان ایستادگی کنیم.

 

سردار شادمانی:  در بخش دیگری از بیانات خود به اوضاع دردناک جهان اسلام اشاره کردند و گفتند: اوضاع دنیای اسلام عقلا را متحیر، مؤمنین را متأثر، جامعه را متضرر و کافران را خوشحال و علمای دین و اهل ایمان را متأثر و متأسف کرده است و شاهدیم که به نام دین، اهل دین کشته می‌شوند، خانه‌ها منفجر می‌شوند و مساجد و آثار باستانی تخریب می‌گردند.

 

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح: به راه‌های نفوذ دشمن بر فکر جوانان و به انحراف کشاندن آن‌ها اشاره‌کرده و گفتند: دور کردن جوانان از مراکز دینی و فقر و بیکاری جوانان راه‌هایی هستند که امروزه دشمنان برای انحراف جوانان ما استفاده کرده‌اند و تا حدودی در این راه توفیق داشته‌اند.

 

ایشان افزودند: در اورامانات ما کمترین خانواده­ای هست که 1 یا 2 نفر بیکار نداشته باشد و این خود زمینه­ای­ است که دشمن از طریق تبلیغ و نفوذ جوانان را تسلیم افکار خود نماید. علاوه بر این‌ها ضعف برنامه‌های مساجد مدارس و رسانه‌ها سبب شده است که ما در کار فرهنگی با مشکلات عدیده‌ای روبرو باشیم و در مقابل هجمه دشمنان ضعیف عمل نماییم.

 

سردار شادمانی: به نعمت امنیت در جمهوری اسلامی اشاره‌کرده و خاطرنشان کردند: امروزه در سایه لطف خداوند، هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و بصیرت مردم شریف ایران و حکمت و مدیریت شایسته مقام معظم رهبری امنیت فیزیکی برقرار است لذا باید بکوشیم امنیت اجتماعی را هم تقویت نماییم و شاکر این نعمت باشیم و با اعمال خود باعث برهم زدن این نظم و امنیت موجود نشویم.

 

سردار شادمانی در پایان گفتند: شهدای ما جان‌عزیزشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و مسئولین محترم هم هر آنچه در توان داشتند در راستای خدمت به خانواده‌های آن‌ها دریغ ننمودند. شهداء می‌خواهند فرزندانشان در طول خط جمهوری اسلامی حرکت کنند. امروزه دشمن خواهان ضربه بر پیکره خانواده‌های شهداست و این بسیار خطرناک است. لذا می‌طلبد باکار فرهنگی خلأهای آن‌ها را پر نماییم

 

ایشان در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این یادواره به‌تمامی مهمانان نیز خوش‌آمد گفتند.

 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حرکت نمادین تابوت شهید همراه با صدای فاروق خسروی و بیان و خاطراتی از حماسه 11 خرداد باینگان توسط حسن سهرابی از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا گردید.

 

در پایان این مراسم نیز از خانواده شهید شاخص شهید حاج ناصر سیفی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات