نشست های مشورتی با دهیاران با هدف رفع مشکلات روستاها و شناسایی ظرفیت هر روستا و برنامه ریزی برای آبادانی روستا است.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۵۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، احمد قنبری در همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان خلخال با اشاره به اهمیت روستاها و نقش آنها به عنوان کانون های تولید در توسعه ملی گفت: نشست های مشورتی با دهیاران با هدف رفع مشکلات روستاها و شناسایی ظرفیت هر روستا و برنامه ریزی برای آبادانی روستا است.

قنبری با اشاره به اینکه دهیاران به عنوان پیش قراولان خدمت به مردم در روستاها هستند به تشریح وظایف دهیاران در خصوص خدمت در روستاها پرداخت و شرایط حقوق و مزایای دهیاران تشریح شد.

قنبری در بخش دیگری از این همایش از دهیاران خواست تا با اطلاع رسانی صحیح اهالی روستا از ساخت و سازهای غیر مجاز منع نمایند .

وی گفت: تولید محصولات کشاورزی برای روستا و اهالی آن به لحاظ درآمد زایی مهم بوده ودهیاران تلاش کنند که بیمه روستایی در روستاها نهادینه شود و مردم از مزایای بیمه برخوردار شوند.

بخشدار مرکزی خلخال گفت: کلیه هزینه دهیاری ها در قالب بودجه مطرح بوده و اگر نیاز باشد به صورت متمم به تصویب شورای اسلامی روستا برسد.

بخشداری مرکزی خلخال مشارکت مردم و بخش خصوصی در آبادانی روستاها را مهم دانست و بر تامین امنیت سرمایه گذاران توسط دهیاران تاکید کرد.

قنبری به رعایت قانون توسط دهیاری ها در روستاها تاکید و گفت: با دهیاران متخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات