تکرار ترکیدگی لوله آب شهری در غفلت مسئولین آب شهری در خیابان شهید آیت الله مدنی موجب گله مندی اهالی محل شده است
کد خبر: ۸۶۸۷۱۵۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، تکرار ترکیدگی لوله آب شهری در غفلت مسئولین آب شهری در خیابان شهید آیت الله مدنی موجب گله مندی اهالی محل شده است.

به گفته اهالی محل لوله آب این خیابان که در وسط این خیابان از زیر اسفالت ترکیده هر چند وقت یکبار با حضور مامورین آب و فاضلاب شهری به صورت موقت درست شده ولی فایده ای برای اهل محل نداشته و هم اکنون نیز این ترکیدگی از شب گذشته در این خیابان آغاز شده و به اندازه مصرف چندخانوار این آب در حال جاری شدن و هدر رفت است.

در گوشه دیگر این خیابان گله مندی اهالی از شورای اسلامی شهر خلخال و شهرداری نیز مشاهده شد و اهالی از بوی تعفن فاضلاب و آب های سطحی در اول خیابان شهیدآیت الله مدنی گله مند بودند.

این خبر مستندا قابل رویت برای همه مسئولین و مخصوصا شورای اسلامی شهر خلخال است و می توانند خودبا مراجعه به خیابان ذکر شده در هنگام ظهر و اوج گرم شدن هوا این بوی تعفن را مشاهده و حس نمایندد و درک نمایند که شهروندان چگونه در این خیابان زندگی با این وضعیت تعفن زندگی می کنند.

اهالی خواستار رسیدگی به این وضعیت شده و گفتند: هر چه زباله و پسماند آب از خیابان های بالایی است نهایتا در این خیابان جاری شده و بوی تعفن آب واقعا اذیت می کند.

ارسال نظرات