خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات خبر داد

اعزام بیش از 500 نفر از قاین به مراسم ارتحال امام(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: 500 نفر در قالب 10 دستگاه اتوبوس به مراسم بیست و هفتمین سالگرد امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۷۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی سرهنگ حمیدرضا برات زاده در نشست خبری به مناسبت رحلت امام(ره) که با اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد اظهار داشت: امام بزرگوار شخصیتی بی نظیر در نزد ما می باشند و ایشان هیچ وقت در کارها به دنبال نتیجه نبودند.

 وی عنوان کرد: نفوذ کلام امام(ره) را از یاد نمی بریم آنگاه که حرفی را می زد اولین عامل به این حرف ها خود ایشان بودند و به خاطر این است که بعد از 27 سال یاد امام همچنان زنده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: اگر کار برای رضای خدا باشد، مانند هشت سال دفاع مقدس نتیجه ی آن هم بخیر می انجامد. اگر مردم مظلوم جهان در راه مبارزه با استکبار بخواهند به پیروزی برسند باید راه و شیوه ی امام (ره) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 برات  زاده با بیان اینکه برای گرامیداشت یاد وخاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مانند سالهای گذشته دو برنامه ی محوری را در شهرستان در دستور کار داریم افزود : اعزام کاروان زائرین مرقد امام (ره) به استعداد ده دستگاه اتوبوس و بیش از 500 نفر که عصر روز چهارشنبه 12 خرداد از محل ناحیه سپاه قاین به سمت مرقد امام(ره) حرکت خواهند کرد.

وی اشاره کرد: از برنامه های فرهنگی که در طول مسیر اجرا خواهد شد؛ حضور راویان در داخل اتوبوس ها و برگزاری مسابقات فرهنگی از سیره ی علمی و عملی حضرت امام (ره) است.

وی ادامه داد: برنامه ی محوری دیگر برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)  با حضور مداح و سخنران کشوری و پیش بینی شرکت بیش از 12 هزار نفر در این مراسم که عصر روز 14 خرداد با حضور هیات های عزاداری، برپایی ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف شهر و توزیع بسته های فرهنگی در بین مردم که توسط خیرین اصناف و بازاری  تهیه شده است شروع خواهد شد .
 
برات زاده با بیان اینکه امسال در بخش ها و روستاهای بزرگ نیز از ظهر 14 خرداد مراسم هایی برگزار خواهد شد افزود:  از کلیه ادارات وسازمانهایی که در برگزاری این مراسم با ما همکاری داشته اند تقدیر و تشکر می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها