معاون سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مازندران مطرح کرد:
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: ولی فقیه در هدایت مردم جامعه اسلامی دلسوزانه خود را به خطر می اندازد تا مردم جامعه آسیب نبینند و راه را نشان میدهد.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۹۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
سرهنگ جواد بخشی در گفتگو با خبرنگار بسیج از مازندران نفوذ را خطرناکترین شیوه دشمن برای تسلط و نابودی در مملکت و نظام خواند و گفت: معمول ترین راه نفوذ از طریق مراجع سیاسی و فضای مجازی است و آنچه برای مقابله  توصیه می شود بالابردن بصیرت بعنوان چراغ هدایت است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا بصیرت افزایی را بسان چراغ و راهنما در تاریکی و ظلمات خواند و افزود: ولی فقیه  در هدایت مردم جامعه اسلامی دلسوزانه خود را به خطر می اندازد تا مردم جامعه آسیب نبینند و راه را نشان میدهد.

وی بی بصیرتی را بیماری دانست و اشاره کرد: بی بصیرتی همان بی دردی  است و خدانکند بیماری اتقاق بیافتد اما درد آن برای شخص نمایان و درک نگردد.
 
جواد بخشی گفت: هنگامی که بیماری حادث می گردد معمولا درد ها آنرا متوجه انسان می کنند و آنوقت درمان انجام می گیرد، اما اگر درد بیماری درک نشود بیماری مرموز از داخل انسان را نابود خواهد کرد.
 
معاون سپاه کربلا بیماری بدون درد را همان بی بصیرتی ای دانست که جامعه را تخریب و نابود می سازد.

 وی ارزش جهاد  را بسیار بالا و ولا دانست و اشاره کرد: جهادکبیر  راه مقابله با برنامه های شوم دشمن است و برهمین اساس مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

بخشی گفت: همان گونه که جهاد اصغر(شهادت در راه خدا) دارای ارزش و اجر و قرب در نزد پروردگار است، جهاد کبیر به مراتب ارزشش  بیشتر و والاتر است.

 این مسئول بستن راه نفوذ دشمن در مراکز مهم و سازنده مملکت اسلامی  را جهادکبیر خواند و بر اهمیت تلاش و مجاهدت در جهاد کبیر تاکید داشت.


انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها