خبرهای داغ:
مشاور عالی سازمان لیگ برتر فوتبال با اشاره به خبری مبنی بر اینکه یحیی گل‌محمدی از برنامه‌ریزی سازمان لیگ در رابطه با فینال جام حذفی معترض بود، گفت: خیر، این صحبت‌ها هیجانی و احساسی بود و مربیان هر دو تیم راضی بودند.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۱۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرمشهر، محمدرضا ساکت امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مسابقه فینال جام حذفی مردم با فرهنگ خوزستان به‌ویژه مردم خرمشهر و آبادان شرایط کاملاً سالم و فرهنگی را آماده کردند.

وی ادامه داد: با نام و یاد شهیدان برنامه‌های فرهنگی زیادی در فینال صورت گرفت که در واقع شرایط خوب و مثال‌زدنی بود.

مشاور عالی سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: این فینال نشان داد جایی که ارزش‌های دینی، فرهنگی، شهادت و دفاع مقدس باشد، همه احترام قائل می‌شوند.

وی با بیان اینکه داوری خوب و به دور از مشکل بود، عنوان کرد: بازی فینال خوب برگزار شد و آن‌قدر تنگاتنگ بود که به ضربات پنالتی کشیده شد و مسلماً در پنالتی‌ها شرایط برابر و پنجاه پنجاه است و در واقع دو تیم با صلابت بازی کردند.

ساکت تصریح کرد: از مردمی که با تلاش و حمایت خود کمک کردند تشکر می‌کنیم و واقعاً نشان داده شد که خرمشهر ظرفیت خوبی برای برگزاری فینال در سال آینده را هم دارد البته باید کارهای خدماتی ورزشگاه تکمیل شود.

وی متذکر شد: ورزشگاه نفت و گاز اروندان یک سرمایه ملی است و باید از فضای آن مراقبت شود، من از مسئولان نفت و گاز اروندان و فرماندار خرمشهر درخواست کردم که اجازه ندهند ورزشگاه متروکه شود.

مشاور عالی سازمان لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: این ورزشگاه کاندیدا مسابقات تیم صنعت نفت آبادان و اردوهای تیم ملی ایران است، کی روش در برنامه‌های سال‌جاری خواستار است که اردوهای تیم در سطح استان‌ها باشد و یکی از نظرهای ما برای این اردوها، ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر است.

وی اذعان کرد: مراسم فینال جام حذفی بسیار باشکوه و زیبا انجام شد و نقطه اوج مراسم آنجا بود که در بین دو نیمه مدالی که شبیه پلاک رزمندگان طراحی شده بود توسط فرزندان مدافع حرم شهیدان علی منیعات و محمدرضا عسکری‌فر برگردن مسئولان آویخته شد و بسیار احساسی و عاطفی بود.

ساکت اظهار کرد: خوشحال هستیم که نمونه‌ای از کاپ قهرمانی را در موزه دفاع مقدس خرمشهر به یادگار گذاشتیم و امیدواریم که دعای خیر شهیدان بدرقه ما باشد و بتوانیم بیشتر از پیش کارهای فرهنگی را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: سازمان لیگ مفتخر است که چهره اصلی فوتبال را به نمایش گذاشته است، فوتبال یک فعالیت و پدیده پاک اجتماعی است که ارزش‌های دینی، انقلابی و دفاع مقدس را پاس می‌دارد و به تکریم و تعظیم شهیدان می‌پردازد.

وی در پایان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه یحیی گل محمدی از برنامه‌ریزی سازمان لیگ در رابطه با فینال جام حذفی معترض بود، گفت: خیر، این صحبت‌ها هیجانی و احساسی بود و مربیان هر دو تیم راضی بودند و کیفیت همه‌چیز عالی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از فینال جام حذفی با صراحت از برنامه‌ریزی سازمان لیگ اعتراض کرد و گفت: از این برنامه‌ریزی واقعاً ناراحت هستم، انتظار داشتم که دو تیم در شرایط برابر و با عدالت در برابر یکدیگر قرار بگیرند اما متأسفانه این‌طور نشد.

انتهای پیام/72033/ع40

ارسال نظرات
پر بیننده ها